Nl10: Aa

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($18.13)
      BB ($4)
      UTG ($5.38)
      Hero ($10)
      CO ($20.46)
      BTN ($21.56)

Dealt to Hero A:spade: A:diamond:

UTG calls $0.10, Hero raises to $0.50, CO calls $0.50, fold, SB calls $0.45, BB calls $0.40, UTG calls $0.40

FLOP ($2.50) J:heart: K:diamond: K:club:

SB checks, BB checks, UTG checks, Hero bets $1.80, CO raises to $3.60, SB folds, BB calls $3.50 (AI), UTG folds, Hero ???

Wat doe ik hier? 2 callers op de flop de BU is een 42/26/1.3 over 96 handen. De BB is een relatieve unknown: 38/0/0 over 8 handen.
      De minraise van de BU zet de BB AI en deze callt. Wat doe ik met mijn azen.
      Het bord hit hun ranges wel denk ik.
      Het zal hier schuiven of folden worden, maar welk van de twee?
  • 3 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Op jou cbet: denk je dat je steevast value kan krijgen van slechters? Moet het persee op de Flop?

Ik check hier persoonlijk om te kijken wat de mensen rondom mij heen aan het doen zijn want je bent hier WA/WB

As played is dit een bet/fold omdat je WB bent. Kans is zeer groot dat ze Kx hebben dan vrolijk Jx/QT erin gooien

Mvg,
      Gerv
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Ik zal de flop lager c-betten, zodat vaker Jx gaat callen. Iets naar 1,30 ofzo. Ook al is de flop 4-way, het is een erg dry board. Uhm, BB verwacht ik minder vaak Kings hebben dan CO. Naar mijn inzien, gaan weinig mensen kings daar raisen. Omdat minder nooit gaat callen. Pffff, lastig zeg. Je improved bijna nooit op de turn en op de river. Dus misschien zeg ik toch een fold omdat je geen reads hebt van Cutoff. Ben benieuwd wat de judge te zeggen heeft!

Edit : Judge heeft al geantwoord! Tsja, 4-way checken?
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Vond dit ook een hele moeilijke.
      Ik cbet hier omdat er hier wel wat draws kunnen inzitten en ik geen freecards wil weggeven.
      AT, AQ, QT, T9. het zijn zo'n typische stationhanden die pre gecallt worden.
      Idd elke Kx beat mij maar daar aan de andere kant liggen er wel al twee op het bord.

Geef ik gewoon niet teveel weg door behind te checken?