Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

beuybeuy is Back & stort zich weer op SH!

• beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Gutentag,

Ich bin back! Ik ga er dit jaar weer is flink tegenaan op de SH tafels! Dus vandaar ff een nieuw blogje om m'n vorderingen bij te gaan houden net als van ouds! Vorig jaar het poker een beetje gelaten voor wat het was & me bezig gehouden met Forex! Nu ga ik het combineren. Ik ben momenteel begonnen op NL5SH op Stars.

Ik speel met HUD van elephant tot ik ongeveer 600$ heb dan wil ik HEM gaan kopen en speel ik NL25 (hoop ik).

Dit ga ik aanhouden als BRM;

50$ -----> NL5
      200$ ----> NL10
      500$ -----> NL25
      1500$ ----->NL50

redelijk aggro dus, maar mocht het te hard down gaan ineens kan ik altijd downmoven!

Ik ga half Juni op vakantie dus zou het leuk zijn als ik dan op NL50SH zit en m'n vakantie ervan kan betalen ;) . Hier heb ik dus nog ongeveer 4,5 maand voor van NL5 naar NL50. Dat betekend in Februari naar NL10, Maart NL25 maybe dan April NL25 (Drukke maand op m'n werk) en dan Mei NL50!

Nou laten we de tafels maar is aan gaan stampen! Ik ben nu ongeveer 4 dagen bezig met HUD etc. Ik denk dat ik elke 10K handen een graphje ga posten. En ik wil dat ongeveer per week spelen 10K hands. Ik speel momenteel 8 tafels tegelijk en dit is goed te doen ;) !

Wish me luck & cya on the tables

Dit is misschien nogal enthousiast en ambitieus maargoed we gaan het proberen!
  • 57 antwoorden
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Ik run lekker, wel jammer van Olifant dat je geen SD/nonSD en EV lijnen heb in de graphs maargoed :) Dat duurt nog een maand of miss 2 voor ik HEM heb :D .

Hier m'n 1e Royal vant jaar;

Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $1,68
      Hero:
      $12,37

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with Q:club: , T:club:
      3 folds, Hero raises to $0,15, SB folds, BB calls $0,10.

Flop: ($0,32) A:club: , K:club: , J:club: (2 players)
      BB bets $0,2, Hero calls $0,20.

Turn: ($0,72) 8:club: (2 players)
      BB bets $0,2, Hero raises to $0,40, BB folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $1,12

Nog 2,2K handjes en dan 1e graph van 10K hands

Greetz
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Daar is tie weer ;) ........
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      wb beuybeuy
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      ty ty en beter dan oooooit ;)

We gaan de tafels is flink aanstampen! Vandaag ging het super zal niet vaak zo gaan maargoed dat nemen ze me niet meer af vd maand :) .

Speel jij nog pcbeem omdat je toen is FL enzo ben gaan doen?
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ben je nou te lui om mijn blog ff te openen?

Hij staat nog op 1e pagina als je er snel bij bent ;) .
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Ahahahahha ;)

Nee hoor ik heb hem al deels doorgenomen. Maar zag dus dat er meer op MB en NT staat dan op de sites zelf :) dit voor je Reload. Maar wat ga je dan weer FL spelen of?

Greetz en gl
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Zal speciaal voor jou dadelijk wel even een update schijven met mijn plannen voor de komende maand ;) .
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Ahahaha ik heb het gezien ;) Super. en bedankt eh!

Jij komt er wel man, lager spelen door een afspraak. Ik zou het niet kunnen denk ik ahaha :D Shappo!
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Goeiemiddag ieder1,

Vandaag ging het wat minder, maar ben door de 1e 10K handen heen en geen slecht resultaat;

Op naar de volgende 10K ;)

Greetz
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Net redelijke sessie gehad stond tot op de laatste 20 handen +4BI maarja toen coolers en dus +2BI ongeveer vandaag! Iig in de plus ;)

Morgen weer een dag!
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Goeiemorgen,

Het poker loopt lekker op NL5 moet ik zeggen!

Hier m'n 2e Royal van het Jaar :| Zou leuk zijn als ik er elke maand 1 zou krijgen ;)

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $7,86
      BU:
      $5,72

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A:diamond: , Q:diamond:
      2 folds, BU raises to $0,17, Hero raises to $0,45, BB folds, BU calls $0,28.

Flop: ($0,95) J:diamond: , 4:diamond: , 3:spade: (2 players)
      Hero bets $0,45, BU calls $0,45.

Turn: ($1,85) K:diamond: (2 players)
      Hero bets $1,4, BU raises to $2,80, Hero raises to $6,96 (All-In), BU calls $2,02 (All-In), Hero gets uncalled bet back (All-In).

River: ($11,49) T:diamond: (2 players)

Final Pot: $11,49

Nog ongeveer 3,5K handen en dan heb ik er 20K gespeeld op NL5SH. Hopelijk zit ik dan op NL10 ;) Graph etc zal ik waarschijnlijk morgen of overmorgen posten!

Greetz
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      De tweede op 1 maand? Mooi is dat :D

Hoeveel tafels speel je eigenlijk tegelijk en hoeveel volume draai je daar per dag mee?
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Ja maar vandaag is de nieuwe maand net begonnen eh dus ;)

Ik draai gemiddeld ongeveer maar 1,5K hands/dag. Ik speel 8 tafels NL5SH op stars. Als ik vrij ben ongeveer 3K/4K hands/dag. Dus gemiddeld binnen een week 10K ongeveer denk ik.
      Als je 8 tafels speelt is ongeveer 800-1000 hands/hour dusja..

En jij ik zag dat jij op NL10 speelde, wat is je winrate over NL5 geweest? En hoeveel speelde je toen etc..?

Greetz
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Goh, dat moet ik eens gaan uitzoeken.
      Ik heb maar even op NL5 gespeeld een tijdje geleden bij het veranderen van site. Mijn rol is groot genoeg voor NL10 heb vroeger zelfs even op NL30 gezeten maar toen is het ergens mis gelopen. ?(

Ik zal straks eens kijken maar die sample gaat sowieso niet groot zijn.

Op NL10 loopt het alvast niet lekker...
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Oke dan vandaar. Dan ben je idd met wat meer begonnen ;)
      Ik heb tot NL100 gespeeld SH op rushpoker op ftp!

Hopelijk zit ik daar snel weer ;) Shotjes NL100 waren toen de tijd ook niet zo'n suc6 dusja.

Suc6 iig!
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Ha dat verklaart je succes natuurlijk ook wel, dan heb je ook een heel solide basis he
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Ja idd vandaar dat ik er redelijk doorheen schiet!
      Maarja ik hoop 1 limiet/maand tot NL50 dat zou mooi zijn ;)

Maar we gaan het zien!

Suc6 iig en misschien zie ik je dan straks wel op de tafels als ik ook op NL10 kom vd maand!

Greeetz
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Goedenavond medepokerstrategen,

Ik ben half 7 begonnen met een paar sessies te spelen; Ik heb het zo ingepland; 1uur spelen dan 15 a 30 min pauze wat anders doen & dan weer een uur etc etc...

Ik heb net sessie 3 afgerond en in totaal ongeveer 2,5K hands gespeeld. Vooralsnog is het resultaat niet super maargoed 3BI up ondertussen is ook niet slecht! Maar het goede nieuws is ik heb inmiddels wel de 200$ grens bereikt.

Dus sessie 4 zal waarschijnlijk NL10 worden. Alleen geen 8-10 tafels maar een stuk of 6 ofzo denk ik.

Ik hooooooop; VAARWEL NL5!

Greeetz

p.s ik post aan het einde van m'n sessies m'n NL5 Graph!
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Nou m'n NL10 shots gaan echt dramatisch!

Hier nog even m'n NL5 graph;

Nu hopen dat NL10 is wat beter gaat draaien. Krijg redelijk veel coolers etc.. En ik merk als enige verschil dat ze iets minder light afstacken en wat meer terugspelen dmv steals/3bets soms zelf 4betbluffs!

Maargoed we blijven proberen, zodra we de 100$ bereiken ga ik trug naar NL5 enz enz...

Ik heb wel nog 1BI erbij door de vipstellar ;)

Greetz