Nl 10 - Qq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      villian is vrij taggy, dus hij zal hier vaak enkel oop mijn raise callen met handjes als TT, JJ, QQ en AK oid.

flop is prima, imo niet heel gevaarlijk, dus ik bet ongeveer 2/3 pot. turn is een blanc, en door mijn check geef ik villian nog een kans om op de river met een handje als TT of JJ te betten.

river brengt een K, en imo de enige hand die hij hier kan hitten is AK. dit zou dan sowieso AKs moeten zijn, want hij gaat nooit 2/3 bet callen met A high. omdat ik denk dat er nog diverse handjes in zijn range zitten die ik wel beat, besluit ik maar te callen. nh?

moet ik hier overigens de turn gewoon doorbetten? of is check-turn en call river fine?

Known players:
      Position:
      Stack
      MP2:
      $19,33
      Hero:
      $10,1

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with Q:spade: , Q:club:
      3 folds, MP2 raises to $0,30, MP3 folds, Hero raises to $0,90, 3 folds, MP2 calls $0,60.

Flop: ($1,95) 6:heart: , 5:spade: , 2:heart: (2 players)
      MP2 checks, Hero bets $1,4, MP2 calls $1,40.

Turn: ($4,75) 2:diamond: (2 players)
      MP2 checks, Hero checks.

River: ($4,75) K:club: (2 players)
      MP2 bets $2,3, Hero calls $2,30.

Final Pot: $9,35
  • 4 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Had de turn wel gebet en river call als hij ni passief is... Nja ziet er een soort blockbet uit met TT/JJ kwn? vind het goed
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ik zou de turn nog wel betten hoor, je krijgt hier nog vaak genoeg value van pockets 77-JJ.
      Een AK harten geef je dan gelijk niet een free card.

Zo weet je daarna op de river ook vrij goed wat je moet doen als hij daar dan ineens gaat betten na zijn passieve spel op de flop en de turn. Overigens zo'n kleine bet moet je nog wel callen.

As played: gewoon callen op de river.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
      Ik zou de turn nog wel betten hoor, je krijgt hier nog vaak genoeg value van pockets 77-JJ.
      Een AK harten geef je dan gelijk niet een free card.

Zo weet je daarna op de river ook vrij goed wat je moet doen als hij daar dan ineens gaat betten na zijn passieve spel op de flop en de turn. Overigens zo'n kleine bet moet je nog wel callen.

As played: gewoon callen op de river.
      +1

Villain ziet er redelijk solid uit, dus zou eerder denken dat hij hier met 88-JJ called of AK dan met 66/55/22. Normaal gezien heb je dan altijd een check op de river van villain als hij gecalled heeft op de turn en dan kan je nog behind checken voor pot control of klein betten (afhankelijk van de river kaart)...
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      je hebt alle redenen om de turn te betten , nu mis je value uit PP , protect je niet tegen draws/haal je er geen value uit :)
      as played is river crying call