NL25 - bluff

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Het begint preflop wanneer ik squeeze. Dit was vrij easy. De openraiser opende 9% ofzo UTG maar foldde op 2k handen maarliefst 92%!! op 3bets. Easy 3bet hier dus, ook omdat het sterk overkomt vanuit blinds tegen UTG. Kverwacht dat hij zelfs AK vaak fold.

Villain speelt tot nu toe vrij solid. Heb hem niks vreemds ofzo zien doen maar heb wel maar een klein sample tot nu toe op hem. 12/10 ofzo speelde hij op dat moment. Wel maar 40 hands ofzo. Voor de rest dus weinig info. Normaal wordt AK daar vaak ge3bet dus ik zie al niet veel AK in zijn range. De flop snapcallde hij en geeft aan dat hij een pocket pair heeft vind ik. Dit is echt vaak zo... Vandaar dat ik de turn shove om al deze pockets te doen folden. AK heeft hij niet vaak en QK niet imo.

Wat vinden jullie?

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 7 players - View hand 1607797
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $16.73
      SB: $15.40
      Hero (BB): $25.60
      UTG: $25.22
      UTG+1: $25.00
      MP: $25.22
      CO: $23.57

Pre Flop: ($0.35) Hero is BB with 2 :club: A :heart:
      1 fold, UTG+1 raises to $0.75, 3 folds, SB calls $0.65, Hero raises to $3, 1 fold, SB calls $2.25

Flop: ($6.75) 5 :heart: 6 :diamond: K :diamond: (2 players)
      SB checks, Hero bets $4.10, SB calls $4.10

Turn: ($14.95) T :club: (2 players)
      SB checks, Hero bets $18.50 all in
  • 8 antwoorden
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      ja lastig. als je constant UTG loopt te rapen en t gaat andere mensen opvallen, dan gaan ze jou ook opzoeken met JJ/QQ.

ook is t mogelijk dat SB zelf hier AK//KK+ speelt, omdat een 3bet tegen UTG met AK eigenlijk nooit voor value kan zijn. echter verwacht ik dan vaak hier een 4bet te zien pre.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Was de eerste keer dat ik zowat 3bette aan de tafel.

Verder denk ik ook dat KK+ 99% vd gevallen daar 3bet en AK ook vaak. Denk ook niet dat hij AK snapt na mn cbet, is vaak een PP uit ervaring.

Verder goed zonder te weten of hij een hoge wtsd heeft?
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      meh, I guess it's not bad then. hij zal zelden afcallen anyway :P
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oké dacht ik ook al :) .

Hij callde met JJ wat zo slecht van hem is... Kijk jij het bleek dus een fish te zijn waartegen het obv slecht is maar hier dus tegen een unknown toch goed.

Bedankt
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      weinig te doen op 10NL kom hier even langs, hahah!

Nadat jij de turn bet en hij called, heeft hij nog maar 8 dollar en de pot is inmiddels 14 dollar, jij bet hier, hij moet dus 8 dollar betalen om een pot van 22 dollar te winnen. Aangezien hij zo'n kleine stack heeft en het waarschijnlijk een fish is, zal hij hier dus altijd wel callen.

Ik had de turn dan ook niet geshoved.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ja das een goed argument... Daarom twijfelde ik of het slecht was. Als hij nog 14$ behind heeft is het goed denk ik maar dit is wel close wss
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Ja das een goed argument... Daarom twijfelde ik of het slecht was. Als hij nog 14$ behind heeft is het goed denk ik maar dit is wel close wss
      ugh, dit had ik ook even niet gezien. vind t al gelijk minder, omdat ik verwacht dat ie voor zon klein beetje meer nooit gaat folden eigenlijk ;(
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ok kut :P

Een cbet was het wel waard toch?