Tracking pokerstrategy

• Benji009
      Benji009
      Bronze
      Is er geen enkele, GEEN ENKELE, manier om een al bestaand pokeraccount te laten tracken door pokerstrategy??
      Ik denk aan bv. als ik een lange tijd niet heb gespeeld op dat account, zelf te mailen naar de klantenservice van de desbetreffende pokerroom, je account verwijderen en een nieuw aanmaken. Als dit mogelijk is, zou dit echt SUPERwelkom zijn!

Thanks in advance!
  • 9 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Hangt er beetje vanaf welke room het is..
      Pokerstars is 99% zeker nee.. ;)
    • Benji009
      Benji009
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Hangt er beetje vanaf welke room het is..
      Pokerstars is 99% zeker nee.. ;)
      Had het voornamelijk op Bwin ;)
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Bwin is deel van het ongame network, als je op een andere site van dit netwerk nog geen account hebt kun je natuurlijk wel tracked spelen :) Enige wat dan veranderd is je tafel lay-out
    • Benji009
      Benji009
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Plompoker
      Bwin is deel van het ongame network, als je op een andere site van dit netwerk nog geen account hebt kun je natuurlijk wel tracked spelen :) Enige wat dan veranderd is je tafel lay-out
      Niveau en traffic blijft ongeveer hetzelfde? Of welke room raden jullie dan aan op het ongame network?
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Niveau en traffic is precies hetzelfde, want Bwin zit op een gedeeld netwerk. De spelers van Bwin, europoker en betfair spelen daar samen op, net zoals op het Ipoker network ook veel verschillende rooms samenwerken. Ik weet niet wat voor games je speelt, dat kan je keuze namelijk wel beïnvloeden. Europoker heeft namelijk een goede first deposit bonus.
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Ik heb eigenlijk ook nooit gesnapt waarom sites dergelijke policy aanhouden.
      Ik ben destijds ook zo onwetend geweest van een non-tracked PokerStars account aan te maken.

Ik ben hierdoor uiteindelijk gestopt en op FTP begonnen waar ik dan wel rakeback had. En het is maar door de Belgische legalizering én dat Poker770 momenteel onbruikbaar is voor ons Belgen, dat ik nu weer op Stars terecht gekomen ben.

Dus door zo een starre houding verliezen ze toch gewoon inkomsten ?!
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Ik ben destijds ook zo onwetend geweest van een non-tracked PokerStars account aan te maken.

Ik ben hierdoor uiteindelijk gestopt en op FTP begonnen waar ik dan wel rakeback had. En het is maar door de Belgische legalizering én dat Poker770 momenteel onbruikbaar is voor ons Belgen, dat ik nu weer op Stars terecht gekomen ben.

Wijzelf zouden retracking ook graag toestaan, maar helaas is het niet zo eenvoudig.

1) voor een poker room zelf is het voordeliger als een speler direct via de room speelt en niet via een affiliate. Immers, een klein deeltje van de rake die een speler via een affiliate genereert, gaat naar de affiliate. De speler hoeft daar zelf natuurlijk niet extra voor te betalen en merkt het niet, maar de room zelf wel.

2) er zijn honderden affiliates. De meeste dragen absoluut niets bij en adverteren gewoon de standaard promoties, maar ze zijn er wel. Zo'n affiliate wordt reeds betaald en heeft een contract met de poker room. Als je altijd zou kunnen retracken, neem je in feite de inkomsten van die andere affiliate af.

Ik denk dat dat de twee voornaamste redenen zijn. Je hebt wel gelijk dat zo'n starre houding soms een verkeerd effect heeft. Immers, veel spelers - die PokerStrategy.com pas later leren kennen - gaan op zoek naar rooms waar ze wel tracked kunnen spelen, waardoor de oorspronkelijke room dus inkomsten verliest. Het is daarom ook dat het in sommige gevallen en bij sommige rooms (als je niet tracked bent via een andere affiliate) toch mogelijk is om je retracked te krijgen. Unibet en Betfair zijn daar twee voorbeelden van. Over het algemeen echter, wordt het niet toegestaan.
    • Benji009
      Benji009
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimPS
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP

Wijzelf zouden retracking ook graag toestaan, maar helaas is het niet zo eenvoudig.

1) voor een poker room zelf is het voordeliger als een speler direct via de room speelt en niet via een affiliate. Immers, een klein deeltje van de rake die een speler via een affiliate genereert, gaat naar de affiliate. De speler hoeft daar zelf natuurlijk niet extra voor te betalen en merkt het niet, maar de room zelf wel.

2) er zijn honderden affiliates. De meeste dragen absoluut niets bij en adverteren gewoon de standaard promoties, maar ze zijn er wel. Zo'n affiliate wordt reeds betaald en heeft een contract met de poker room. Als je altijd zou kunnen retracken, neem je in feite de inkomsten van die andere affiliate af.

Ik denk dat dat de twee voornaamste redenen zijn. Je hebt wel gelijk dat zo'n starre houding soms een verkeerd effect heeft. Immers, veel spelers - die PokerStrategy.com pas later leren kennen - gaan op zoek naar rooms waar ze wel tracked kunnen spelen, waardoor de oorspronkelijke room dus inkomsten verliest. Het is daarom ook dat het in sommige gevallen en bij sommige rooms (als je niet tracked bent via een andere affiliate) toch mogelijk is om je retracked te krijgen. Unibet en Betfair zijn daar twee voorbeelden van. Over het algemeen echter, wordt het niet toegestaan.
      Dus maw, als ik van de pokerroom zelf toestemming zou krijgen om mijn account te laten retracken, zou het in principe mogelijk zijn?
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Si! Wij hebben er geen problemen mee :)