NL25 - JJ in tough spot

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      preflop is std
      flop raise hij me en ik ga hier nooit weg. Ze bluffen hier zooo vaak. Hij raisde al 2 op 3 keer de flopcbet dus dan zeker niet. Enige dat hij kan hebben is TT maar sowieso weinig combo's ervan want TT raist hier zelden.
      Ik keek ook even naar zijn turnaggression en die is redelijk hoog dus nog een reden om te flatten. Ik wachtte ook tijdje zodat ik precies een moeilijke beslissing had.
      Dan bet hij nog eens op de turn met een sizing die er wel vrij bluffy uitziet vind ik... Hij bette ook vrij snel!
      Dit vond ik een moeilijk moment in de hand... Nu het erin of river erin. Volgens mij lig ik sowieso voor tegen zijn range op dit moment.
      Heb toch voor de turn gekozen omdat ik geen overcard wil zien vallen en hij zijn bluff toch niet doorzet op de river.

Daarna hoop ik dat hij de river callt met AT fzo. TT zie ik niet in zijn range na die turncall. En QQ+ 3bet hij want hij wss heeft 4.6% 3bet

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 7 players - View hand 1608876
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $7.50
      BB: $15.35
      Hero (UTG): $25.00
      UTG+1: $29.98
      MP: $25.00
      CO: $19.85
      BTN: $16.32

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG with J :diamond: J :club:
      Hero raises to $1, 1 fold, MP calls $1, 4 folds

Flop: ($2.35) 5 :club: 5 :spade: T :diamond: (2 players)
      Hero bets $1.50, MP raises to $4, Hero calls $2.50

Turn: ($10.35) 2 :diamond: (2 players)
      Hero checks, MP bets $5.40, Hero raises to $11.75, MP calls $6.35

River: ($33.85) 8 :club: (2 players)
      Hero bets $8.25 all in, MP calls $8.25 all in
  • 2 antwoorden
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      je hoeft toch niet echt tegen een draw te beschermen? snap je turnraise niet helemaal om eerlijk te zijn, en zeker als je denkt dat ie gewoon zelden een tien heeft (buiten AT om) heeft ie supervaak air.

ik laat air liever de river ook nog betten :s_evil: dit is een typische way ahead/way behind situatie naar mn mening :)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oké I understand! Maar wel te laat helaas hehe.

Maar als we de turn callen wat doe je dan op de river als (pot is zowat 21$):

-> Hij bet 5$
      -> Hij bet 10$
      -> Hij pusht

?

Maar je zegt: 'ik laat hem liever nog bluffen'. Verwacht je echt dat iemand met redelijk stats hier 3 barrels gaat bluffen?