Elephant bij pokerstars--> problemen met HUD en handen importeren

• Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      Ik heb de laatste versie 0.106 van Elephant en speel op pokerstars.

Mijn gespeelde handen worden geïmporteerd maar niet automatisch. Ik moet een tafel waar ik op speel afsluiten en dan Elephant opnieuw opstarten alvorens hij de handen importeert.

Bij folders voor auto import heb ik de folder van pokerstars handmatig erbij gezet (C:Users\Urbanpoi\AppData\PokerStars.BE\HandHistory\Urbanpoi).

Mijn HUD werkt jammer genoeg niet en deze zou ik net graag gebruiken. Heeft de handhistory die niet automatisch gedetecteerd en geïmporteerd word hiermee te maken?
      Ik veronderstel van wel en heb daarom deze vraag ook gesteld aan de support. Maar eventueel hebben jullie antwoorden op mijn probleem?
  • 8 antwoorden
    • killer007brian
      killer007brian
      Basic
      Ik bespaar een topic met een soortgelijke vraag.
      http://imageshack.us/photo/my-images/713/naamloos111.png/

op deze foto is te zien dat de hud na 20 handen nog steeds niet gaat
    • killer007brian
      killer007brian
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door Urbanpoi
      Ik heb de laatste versie 0.106 van Elephant en speel op pokerstars.

Mijn gespeelde handen worden geïmporteerd maar niet automatisch. Ik moet een tafel waar ik op speel afsluiten en dan Elephant opnieuw opstarten alvorens hij de handen importeert.

Bij folders voor auto import heb ik de folder van pokerstars handmatig erbij gezet (C:Users\Urbanpoi\AppData\PokerStars.BE\HandHistory\Urbanpoi).

Mijn HUD werkt jammer genoeg niet en deze zou ik net graag gebruiken. Heeft de handhistory die niet automatisch gedetecteerd en geïmporteerd word hiermee te maken?
      Ik veronderstel van wel en heb daarom deze vraag ook gesteld aan de support. Maar eventueel hebben jullie antwoorden op mijn probleem?
      mischien voor jou.. pokerstars> opties > directe hand history > engels en hand history opslaan

PS: wat een kut azen, 3 op het zelfde moment. 1x iemand verdubbeld 2x minuscule blinds
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Voor killer hud werkt niet op tournaments en S&G.
      Voor Urban heb je pokerstars in het engels staan?
      Of gaat het ook over toernooien en S&G? ;)
    • Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      yep, ik gebruik de Engelse versie en de handen worden in het Engels opgeslagen

ik wens het voor de cashtables te gebruiken
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Zie net dat ze de .IT ook niet werkt met Elephant.
      Kan mischien zijn omdat je op .BE speelt dat Elepehant het niet doet.
      Zullen ze mischien eerst een nieuwe update moeten maken daarvoor.
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Ik heb dit probleem ook. De Pokerstars software slaat de handen op, staat ook in het Engels en de folders worden geimporteerd.

Maar ik krijg geen stats op mijn tafel en zie de resultaten ook niet in de graph. Het gaat om cash-games.

Partypoker herkend hij wel.
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Oeps, ik had nog versie 0.105 en hij wilde niet updaten.
      In een ander threadje de update gevonden en hij werkt weer.

Super!
    • Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      Leuk dat het bij jou werkt. Ik ben niet tracked bij pokerstars, kan dit een eventuele reden zijn?