18 mans turbo 3.50

• jarusso
      jarusso
      Bronze
      Ik merk vaak dat limpende shorties hier toch vaak aa kk vasthouden utg, ondanks dat ik dat denk is het niet gewoon een push?
      18 mans turbo

$200/$400 No Limit Holdem
      PokerStars
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG UTG ($6,621)
      UTG+1 UTG+1 ($1,874)
      CO CO ($7,039)
      BTN jarusso ($3,028)
      SB SB ($6,942)
      BB BB ($1,496)

Pre-Flop: ($600, 6 players) jarusso is BTN Q A
      1 fold, UTG+1 calls $400, CO calls $400, jarusso folds, 1 fold, BB checks
  • 4 antwoorden
    • Shark774
      Shark774
      Bronze
      Ik merk het idd zelf ook vaak maar denk dat het in die spot long term gewoon -EV is om te folden.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Er is gewoon ziekelijk veel doodgeld. Je hebt sowieso soms nog fe. Oké dat is maar 10procent ofzo misschien, maar je pakt dan wel de helft van je stack bij.

Als je afstacked tegen utg+1, heb je slechts 40procent nodig.

Ow zie nu pas dat het 18mans is aan de ft? Dus iets meet bubblefactor dan 9mans, maar dan nog kan het betekenen dat hij eigenlijk met marginale hand zit, maar de shortie op de bb geen walk wilt laten krijgen.

Samenvattend ik zie niet in hoe je dit zonder reads kunt folden. Wel instanoten, met wat hij dit doet
    • jarusso
      jarusso
      Bronze
      Ja heb genote en was een reg.

Vaker deze sitiuaties meegemaakt en dan toch AA OF KK en idd was er een bubbel factor/ maar de odds daar in tegen waren zeer goed.

Bedankt voor beide reacties
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Dag jarusso,

Dit is zeker een push zoals je zelf ook al dacht en hebt gedaan.
      AQ is hier te sterk om te folden met het dode geld+je doet het zelfs nog prima tegen zijn limpcallrange.
      Pas inderdaad wel op met deze utg limps want dit is vaker inderdaad een stuk sterkere range dan een co/btn/sb limp waar je dus wijder over heen kan pushen.
      Maak inderdaad ook gelijk een note wat liessens al aangaf als diegene hier trapped met AA/KK. Ik maak altijd in beide gevallen een note zowel bij een limp/fold als limp/call hierdoor genereer je toch weer extra informatie bij een volgende beslissing.

Nh!