Uitbetalingsmogelijkheden

• ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Kan je al TAF geld verzamelen als je nog geen van de uitbetalingskanalen hebt ? Ik zou een kennis willen aanbrengen, maar via de PStrat account van mijn vrouw (zij kan de dollars beter gebruiken :D ). Echter, ze heeft geen Skrill noch Neteller, en ook geen account op die 3 pokersites waar die uitbetaling op kan (Party,...). Nu, ik verwacht ook niet dat ze snel aan $50 zal geraken omdat die kennis slechts heel occasioneel speelt en dan nog op de micros. Dus zou ik sowieso willen wachten totdat ze die $50 heeft (en dat kan dus maanden duren) vooraleer een Skrill oid aan te maken.
  • 8 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hey ViperPP,

Uiteraard kun je al wel geld verdienen door mensen te werven voor PokerStrategy.com. :) Dit geld komt dan als het ware in je 'spaarpot' hier op PokerStrategy.com, en vanaf dat deze $50 bevat kun je er voor kiezen uit te betalen. Dat hoeft dus niet meteen, dus je kunt daarmee wachten tot zij de mogelijkheid heeft om uit te betalen via de beschikbare kanalen die je noemt. :)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Viper,

Ik heb weinig toe te voegen aan het antwoord van Xpload en zal dat dan ook niet doen om niet in herhaling te vervallen :s_cool:

Hopelijk kun je de $50 wat sneller bereiken als je nog een aantal andere kleinere spelers kent die zo allemaal een beetje bijdragen.
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Ik heb weinig toe te voegen aan het antwoord van Xpload en zal dat dan ook niet doen om niet in herhaling te vervallen :s_cool:
      I lol'd! :D :coolface:
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Ok, da's duidelijk. bedankt!
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Bronze
      Ik wil zelf ook graag 50dollar laten uitbetalen. Maarik heb geen Skrill of Moneybookers. Ik heb wel een account op PartyPoker maar die had ik al voordat ik me aangemeld heb op pokerstrategy en die is dus niet getracked. Kan ik het dan wel laten uitbetalen op mijn Partypoker account?
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Op de pagina over uitbetaling van je TAF-geld vind ik de volgende regel:

"Het TaF geld kan niet uitbetaald worden op untracked PartyPoker accounts waar nooit geld op gestaan heeft."
      Ik vraag me dus af hoe het zit met een untracked PartyPoker account waar WEL geld op heeft gestaan.

Verder dan dit kom ik dus niet wat betreft het beantwoorden van je vraag. :(
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Bronze
      Iemand die dit weet? Ik heb nog een bonus lopen op Party en wil het geld graag daarop uit laten betalen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      heyhey,

Je kunt het geld dan inderdaad ook op PartyPoker laten uitbetalen. Het is echter ook makkelijk om een account te hebben bij Skrill. Je kunt dan namelijk ook makkelijk geld tussen pokerrooms transferen of naar je bank.

Als je de account aanmaakt via de downloadhandleiding krijg je ook direct 100 StrategyPoints en dus de silverstatus zodra je het TAF-geld naar PartyPoker overzet van je Skrill account.

Maar een directe betaling naar PartyPoker is ook mogelijk als je je account van Party invult in je profiel.