automatisch aanvulpro voor titan

• 8 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      whoi mark,

zelf onze duitse vrienden kunnen af en toe wat goeds doen. zoals het duitse diamandlid veio. hij heeft het programma Titans Little Helper ontwikkeld. met behulp hiervan kan je bijna alles op titan met een simpele muisklik doen, betten / raisen / rebuyen / whatever.
      alles van te voren instelbaar, zoals de betgrotes en raisegrotes.
      met behulp van sneltoetsen kan je ook nog het een en ander doen.

kijk HIER maar eens op onze duitse site.

als je vragen hebt over de duitse vertaling aarzel dan niet om het aan een ander te vragen... :D , nou vooruit, je kan het ook mij vragen...

veel plezier ermee...

B.
      have fun allemaal en vergeet niet om zo nu en dan iets totaal anders te doen met je pocket azen... wat dacht je van een blufffold???
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      jezus bosch :P in een melige bui....
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      het is Alex Bosch, en nee, zo ben ik altijd , moet je me eens meemaken in een melige bui. dan ben ik net als drie meisjes van 14. :tongue:
    • markbosma
      markbosma
      Bronze
      Thnx voor je reactie boschman123. Heb programa geinstalleerd, maar krijg hem niet werkend:( Weet je ook hoe ik hem in moet stellen?
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      kzal na het eten even kijken, kijk anders even verder in de duitse thread, daar zijn een heleboel vragen en nog meer antwoorden...

edit: ik merk dat ik een muis nodig heb om TLH te kunnen gebruiken, op het ogenblik heb ik alleen mijn laptop zonder muis.
      als ik morgen tijd heb zal ik het even dl bij een maatje en dan zal ik even verder kijken., ik wil het eigenlijk zelf ook gaan gebruiken...

kijk van het weekend maar even weer in deze thread, misschien weet ik dan wat meer.

kan jij ondertussen alvast vertellen wat je problemen zijn?

B.
    • markbosma
      markbosma
      Bronze
      Ik heb de littletitanhelper_0.84b gedownload. Ik heb geen idee hoe ik het im moet stellen zodat ie automatisch mn stack aanvult.
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      geweldig die hand history erin!

Cntr C + cntr V en je kan ze hier posten :D

mooi proggie

@mark:
      je kan ergens bij ocntrols / options het regelen. moet je mouse buttons in stellen.

Heb er nog niet specifiek naar gekeken, heb andere muis hier bij me ouders :) normaal gebruik ik een razer en die heeft wel 7 buttons en deze maar 3..
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      yep, roodbaars heeft gelijk,
      onder options moet je de autorebuy even aanvinken, dan telt het programma af en zal hij (standaard instelling) iedere 60 sec je stacks aanvullen. "save" klikken en hij doet het.

andere opties zijn al voorgeprogrammeerd , je zal even moeten kijken welke knop wat doet. begin gewoon even met een tafel en probeer het allemaal even.

als je het programma opend dan start het meteen. je hoeft het niet ergens aan te zetten. openen is werken.

B.