Verschil tussen SH en FR DON's.

• Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Hey mensen, volgens mijn BRM mag ik een limiet omhoog maar er verandert wel wat, ik ga van de 50 (+0,05) cent DON's Shorthanded naar de (1,10) Fullring. Ik speelde behoorlijk nitty op de SH's maar dit was wel prima winstgevend. Moet ik mijn spel aan gaan passen of kan ik gewoon op dezelfde voet doorgaan?

Met vriendelijke groet,

Frank.
  • 3 antwoorden
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Je kan gewoon nitty blijven spelen. Doorgaans moet je SH looser spelen, dus als je daar al winstgevend was met nitty play, zal dat FR ook wel lukken.
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Tot nu toe gaat het uitstekend. Daar waar ik in de SH zelf meer in actie moet komen is dit in de FR echt veel minder het geval. Het is echt grappig om te zijn hoe sommige spelers elkaar er zo vroeg uit knikkeren. Zonder moeite en met een redelijke stack zit je bij de laatste 6.

Speelde net met 2 tafels tegelijk om de limiet een beetje te doorgronden en alle 2 hoefde ik geen lastige beslissingen te maken om ITM te komen. Mezelf afzijdig houden was voldoende. De anderen deden het werk wel en zonder ook maar 1x te shoven 2 toernooitjes ITM.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Er zijn meerdere wegen naar rome:)