Jj ?

• Timbo925
      Timbo925
      Bronze
      Zou iemand mij kunnen uitleggen waarom je met JJ na een raise moet reraisen??
      Je zit hier namelijk meestal tegen 2 overcards en wat heeft het dan voor zin want dit in ongeveer een cointflip en dat wil je toch niet creeren?
  • 5 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      In het algemeen is de kans vrij klein dat je tegen QQ+ aanzit en dus heb je meestal 55% equity tegen 2 overcards en zelfs meer tegen lagere PPs of AJ.

Het klopt dat JJ een moeilijke hand is om te spelen maar met reraisen creeër je ook Fold Equity maar niet iedereen Open-Raiser heeft AK of AA.
      En je moet meestal 3x zn raise (4BB of 3BB) reraisen en met 4BBx3=12BB moet je meestal meteen All-in gaan.

Sinds ik nu met Stats speel is het veel makkelijker om te bepalen of ik fold tegen een Rock met Jacks of reraise.

I hope this makes sense en als iemand wat toe te voegen heeft, graag! :)
    • Timbo925
      Timbo925
      Bronze
      wat voor stats gebruik je dan? en welk programma? Lijkt me wel handig om zo iets te gaan gebruiken. Zeker als het beslissingen makkelijker maakt :D
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      je kan elephant gebruiken
      pokertracker 3 (60dagen gratis trial)
      of holddemmanager
      voor een SSS speler is het vooral van belang de preflop raise, vp$ip en attempt to steal te kennen van je tegenstander

groeten
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      ik gebruik Elephant en gelukkig werkt ELephant nu ook met EyePoker (Datamining) :D
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      JJ folden op een raise is te tight. Je speelt maar 5% van de handen en JJ is de 4e sterkste hand preflop. Dus dan kan je hem direct pushen.