AA in de problemen

• Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Gast speelt

20/18/11,5/86 met een agg. fac. van 11 over 175 handen

Wat doen we hier? Lastig handje, flop bet had wel een beetje groter gemogen zie ik net. Zijn valuerange bestaat hier eigenlijk alleen uit 55 omdat hij 88 en JJ niet mee zal limpen op de button aangezien hij 20/18 speelt. Ik weet dat je in ranges moet denken en niet in één bepaalde hand, maar deze hand blufft hij nooit omdat zijn betje op de turn zo klein is en hij eigenlijk al aangeeft any river te schuiven en eigenlijk de enige hand die mogelijk is 55 zal zijn. Turnshove had ik wel gecallt trouwens, met deze play bestaat zijn range uit FD, random bluffs en 55.

$0.10/$0.25 No Limit Holdem
      PokerStars
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG PPRACERO ($15.34)
      UTG+1 Jarak89 ($57.99)
      CO 777_Mafiozi ($21.72)
      BTN Galeocerdo2 ($27.49)
      SB p0s1tive ($25)
      BB Hero ($31.27)

Pre-Flop: ($0.35, 6 players) Hero is BB A:diamond: A:club:
      PPRACERO calls $0.25, 2 folds, Galeocerdo2 calls $0.25, p0s1tive calls $0.15, Hero raises to $1.75, PPRACERO folds, Galeocerdo2 calls $1.50, p0s1tive folds

Flop: J:diamond: 5:heart: 8:diamond: ($4, 2 players)
      Hero bets $2.65, Galeocerdo2 raises to $6.25, Hero calls $3.60

Turn: 8:spade: ($16.50, 2 players)
      Hero checks, Galeocerdo2 bets $5.75, Hero says "55?", Hero folds

Final Pot: $22.25

Galeocerdo2 wins $21.44 (net +$7.69)

p0s1tive lost $0.25
      Hero lost $8
      PPRACERO lost $0.25
  • 7 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Silver
      zie aardig wat regs idd meelimpen met fish met lowpocket om een set te floppen. daar include ik ook nog wel 88 in.

die 8 is trouwens wel een perfecte kaart voor jou, er zal niet veel 8x in z'n hand zitten en elke J crush je, enige wat jou beat is 55, maar das nou ook de enige hand die die eigenlijk kan vasthouden.

Echter gezien zijn aggresive stats zou ik wel afstacken hier.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Varune
      zie aardig wat regs idd meelimpen met fish met lowpocket om een set te floppen. daar include ik ook nog wel 88 in.

die 8 is trouwens wel een perfecte kaart voor jou, er zal niet veel 8x in z'n hand zitten en elke J crush je, enige wat jou beat is 55, maar das nou ook de enige hand die die eigenlijk kan vasthouden.

Echter gezien zijn aggresive stats zou ik wel afstacken hier.
      Welke Jx handen zie je een 18/20 speler hier limpen? 8 is idd een goede kaart voor me maar ik ben er vrij zeker van dat hij met 88 op de button de vis die utg limpt gaat isoleren, ik was er zooooooo zeker van dat hij 55 had, en 'fold when you know you're beat' toch? =)
    • Varune
      Varune
      Silver
      niet veel :) , JQs, TJs JKo, AJo, maar die zou die allemaal ook wel raisen.

Maar door zijn kleine bet op de turn zou ik ook een mehh gevoel hebben omdat als hij een goede speler is zou hij dat idd doen met 55.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Varune
      niet veel :) , JQs, TJs JKo, AJo, maar die zou die allemaal ook wel raisen.

Maar door zijn kleine bet op de turn zou ik ook een mehh gevoel hebben omdat als hij een goede speler is zou hij dat idd doen met 55.
      Zie hem die 4 handen zeker niet limpen op de button! 18/20 limpt dit never imo.. En wat jij zegt idd, 55 is eigenlijk de enige hand waar hij deze extreem nutsy line mee aanneemt. Vind jij de turn een fold, call of shove? Als je de turn gaat callen moet je de river natuurlijk callen omdat je al 99% zeker weet dat hij de river gaat shippen. Echt een mehh handje maar ik vind mijn fold nog steeds het beste!
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      pak wat random suited handen erbij ;)

ik vind dat je nooit de 2nd nuts mag folden, en daar hoort AA hier toch wel bij ;) vooral in een al redelijk grote pot pre
    • K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      allerlei straight/flushdraw combo's... QTdd 9Tdd etc.. ik checkraise AI hier..
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      CRAI flop

as played snap ik echt niet waarom je turn ooit zou folden als je dan 4:1 krijgt...