Vorige week mezelf in paar moeilijke spots gebracht door isoraises (vaak pikte ik ook gewoon wel de blinds op en t gaf me agro image wat nice is).

Had n keer KJs en 5 man hadden gelimpt en in raisde vanuit de blinds naar 24 ofzo. Had ik keer eerder met AK gedaan en folde iedereen. Leek me dus best +EV omdat ik vaak max 1 of 2 callers krijg en dan nog steeds een goede equity heb.
Weet niet of ik totaal fout redeneer? (Was overigens wel een moment met weak regs zowat alleen aan tafel, dus geen uberstations, kon ook nog bluf cbet maken op goede boards)/

Later had ik vanuit de BB 3 limpers en had ik 88. Leek me zonde gewoon te checken omdat ik vaak de beste hand heb en maybe de pot al op kon pakken. Raisde dus ook vrij groot en 1 shorty callde. 2nd pair op flop Q hi cbette ik en ze callde. Pot was like 75 en ze had nog 40 ofzo. Ch/f T toen maar omdat ik verwachte dat ze mindere pairs toch wel zou checken, leek passive.

Is het handig wat lighter te isolaten dan alleen je premiums in live games al je gewoon voor denkt te staan? Of kan ik beter saai nitten?