NL5 ATs postflop spel

• TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, $0.05 BB (5 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

BB ($2.11)
      UTG ($5)
      MP ($5.97)
      Button ($5.43)
      Hero (SB) ($11.85)

Preflop: Hero is SB with 10, A
      UTG bets $0.15, 2 folds, Hero calls $0.13, 1 fold

Flop: ($0.35) Q, K, 2 (2 players)
      Hero checks, UTG bets $0.23, Hero calls $0.23

Turn: ($0.81) 6 (2 players)
      Hero checks, UTG bets $0.53, Hero calls $0.53

River: ($1.87) 9 (2 players)
      Hero checks, UTG checks

Total pot: $1.87 | Rake: $0.09

Preflop besloot ik hier te flatten, speel post wel OOP maar villain leek fishy ( 35/25 over 20 handen )

Flop: call hier nu zijn 2/3 potsize bet, achteraf fold hier al beste optie of kan ik hier wel floaten met SD+BFD?

Turn: krijg ik me flushdraw en bet villain wederom stevig uit, sta hier nu altijd achter maar call hier weer. Denk dat vaak elke Ax/J/Diamond me hier laat winnen.

River: hit ik me flush en check ik in de hoop dat villain besluit een 3th barrel af te vuren, miss beter zelf halfpotje bet hier?

Denk zelf dat fold flop hier al beter is maar hoor graag jullie mening.
  • 3 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Turbohenk,

Denk dat wanneer je hit op de River je gewoon zelf moet uitbetten omdat Kx gewoon schijt in zijn broek en niet durft te valuebetten.

Ik denk dat je de Turn ook kan donken als ie pot control met Qx bijv. speelt zodat je de Turn & River bet om Qx te laten folden

Mvg,
      Ger
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Just my opinion maar ik ben geen fan van wat je hier preflop en postflop doet. Aangezien je in de sb zit verkies ik hier ofwel een 3 bet ofwel een fold. Met deze hand ga je postflop vaak in moelijke spots komen. Flop oop callen met ace high gutshot is niet goed. Ik zou hier voor de line c/r gaan waar villain nog wel regelmatig tegen zal opgeven.
      En zoals Gerv zegt als je dan toch voor de oop float kiest, dan is een donklead goed zeker nu je een hoop extra outs hebt opgepakt.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door karatsj
      Just my opinion maar ik ben geen fan van wat je hier preflop en postflop doet. Aangezien je in de sb zit verkies ik hier ofwel een 3 bet ofwel een fold.
      Dit is ook prima wanneer je geen guaranteed EV kan grinden met de call ;)