kk veel actie

• Drawinator
      Drawinator
      Bronze
      I]Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:[/I]

Hand afspelen

$0.25/$0.5 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)

Preflop: Hero is CO with K, K.
      UTG1 folds, UTG2 calls, MP1 folds, MP2 calls, MP3 raises, Hero 3-Bets, 2 folds, BB calls, UTG2 calls, MP2 calls, MP3 caps, Hero calls, BB calls, UTG2 calls, MP2 calls.

Flop: (20.4 SB) 4, 7, 6 (5 players)
      BB checks, UTG2 checks, MP2 bets, MP3 raises, Hero calls, BB calls, UTG2 calls, MP2 3-Bets, MP3 calls, Hero calls, BB calls, UTG2 calls.

Turn: (17.7 BB) T (5 players)
      BB checks, UTG2 checks, MP2 bets, MP3 calls, Hero calls, BB raises, UTG2 calls, MP2 calls, MP3 calls, Hero calls.

River: (27.7 BB) J (5 players)
      BB checks, UTG2 checks, MP2 checks, MP3 checks, Hero bets, BB raises, UTG2 folds, MP2 folds, MP3 folds, Hero calls.

Final Pot: 31.7 BB.

goed gespeelt?

alvast bedankt
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Vervelende hand met zoveel tegenstanders, denk dat ik hem zelf niet veel anders zou spelen. Enige wat ik anders zou doen is de flop zelf 3-betten. Capped er dan iemand dan is het een kwestie van downcallen als je het mij vraagt. Kans bestaat dat er iemand AA heeft maar KK is te goed om weg te leggen (of er moet erg veel agressie komen op turn).

Dat iedereen checkt op river is verdacht (en vaak ook zwakte) en daarom zou ik daar precies hetzelfde doen. Je zult na zijn raise wel vaak beat zijn maar de pot is te groot om daar op te geven.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Flop inderdaad 3-bettten, dan weet je ook beter waar je staat. Op meer actie moet je dan enkel downcallen en evt folden als er slechte kaarten komen of te veel actie.

De raise van BB op de turn is al erg verdacht en suggereert al een betere hand. Om die reden denk ik dat ik hier op de river voor een check-behind gaat, ook al is het checken van alle andere spelers wel zwakte en heb je met je overpair natuurlijk wel een redelijk sterke hand. Met 5 man op de river is een overpair echter ook weer niet supersterk meer, en ik denk daarom dat je hier niet vaak genoeg voor ligt om te betten.