NL10 AQ BB vs SB

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Een lastig handje vond ik dit, weet eigenlijk niet goed wat ik moest op de river, had misschien wel moeten callen. Kan van alles zijn, geen idee!

Stats villian: 14/11 over 38 handen, dus zegt weinig.

Hij was wel raar agressief, dacht dat hij een set had of 2 pair, maar kan ook goed een bluff zijn geweest. Benieuwd wat jullie vinden wat ik had moeten doen?

PokerStars - $0.10 NL (9 max) - Holdem - 7 players
      Hand converted by PokerTracker 3

SB: $14.81
      Hero (BB): $10.10
      UTG: $7.16
      UTG+1: $8.05
      MP: $3.85
      CO: $10.85
      BTN: $4.70

SB posts SB $0.05, Hero posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has Q:heart: A:spade:

fold, fold, fold, fold, fold, SB calls $0.05, Hero raises to $0.40, SB calls $0.30

Flop: ($0.80, 2 players) Q:club: T:heart: 2:heart:
      SB checks, Hero bets $0.60, SB calls $0.60

Turn: ($2.00, 2 players) 5:spade:
      SB bets $2.00, Hero calls $2.00

River: ($6.00, 2 players) 4:spade:
      SB bets $8.50, fold

SB wins $5.71
  • 4 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Die turn donkbet is inderdaad vreemd, daarvan weet ik ook niet wat ik moet denken...

Echter denk ik dat als je de turn besluit te callen, je ook de river moet callen. Deze river verandert niets aan de situatie, dus als je voorligt lig je nog steeds voor, en als je op de turn al achter lag lig je dat nog steeds. Er komt geen draw aan ofzo.

Ik ben dus niet zeker over de turn, maar zou as played de river ook afcallen.

En ofc een note maken. ;)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Die turnactie is echt zo sterk van hem (ervaar ik dan toch)... Maar kan het daar ook niet gefold krijgen in positie. Ben benieuw wat anderen hiervan denken...

Verder fold ik wel de river ja... Overbet is echt niet zovaak een bluff hoor :)
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      In principe zegt zijn limp/call preflop natuurlijk weinig, hij kan echt van alles hebben in deze situatie.

Flop play vind ik nice, 3/4 is perfect hier imo

Turn is natuurlijk vreemd dat hij pot-donked. Vraag me dan ook af waar hij dit mee doet. aangezien je geen stats hebt op villian zou ik hier denk ik folden, omdat zijn pre-flop range zo groot is kan hij hier makkelijk Q5 o.i.d hebben. Kan natuurlijk ook zijn dat ik er compleet naast zit met deze redenering, maar goed.

As played fold ik de river trouwens wel, ik vind het echt heel marginaal om hier af stacken tegen een unknown.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      prima gespeeld:)
      hij kan prima nog draws leaden op de turn , maar zie em nooit zo overshoven als bluf ermee
      @exploot: er verandert wel iets , nl het feit dat vill overshoved :)