NL25 - AT oop.

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Alweer een handje waaraan ik twijfel.

Eerst en vooral vraag ik me af of ik preflop kan callen zelfs voor maar 1bb. De opener is unknown en een nit callt.

Verder wist ik niet wat te doen op deze turn. Ik hit wel maar ik krijg geen value van slechter? En ik dacht ook dat de opener vaak Azen zal hebben die me domineren. Dus moet ik gewoon ch/f turn en dus eigenlijk fold pre?

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1613239
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG+1: $9.13
      UTG+2: $26.00
      MP1: $25.00
      MP2: $14.57
      CO: $12.12
      BTN: $9.55
      SB: $11.50
      Hero (BB): $25.22
      UTG: $16.47

Pre Flop: ($0.35) Hero is BB with A :club: T :heart:
      1 fold, UTG+1 raises to $0.50, 3 folds, CO calls $0.50, 2 folds, Hero calls $0.25

Flop: ($1.60) 3 :diamond: 5 :heart: 6 :diamond: (3 players)
      Hero checks, UTG+1 checks, CO checks

Turn: ($1.60) A :heart: (3 players)
      Hero bets $1, UTG+1 calls $1, CO folds

River: ($3.60) 3 :heart: (2 players)
      Hero checks, UTG+1 checks
  • 2 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Je hebt geen info over villain?

Meestal fold ik ATo tegen een UTG raise, dan call ik liever met SC of zo.

As played blockbet ik de river klein, je krijgt dan nog wel een crying call van pockets denk ik
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Voor deze odds kun je wel callen preflop gezien je waarschijnlijk voorligt op de range van de vis (gezien zijn stacksize en opensize denk ik dat het een vis is). Omdat de andere villian een nit is zal hij geen gekke dingen gaan doen en kun je bij actie van hem eenvoudig opgeven.

As played zou ik de turn ook leaden, de vis heeft nog wel slechtere azen en draws in zijn range. Mogelijk ook nog wat random pairs die om de een of andere reden de flop niet betten. Als de nit zou callen ben ik klaar met de hand, nu de vis alleen callt kun je de river nog een halve pot bet plaatsen omdat hij nog vaak zat slechtere handen gaat callen.