Titan Poker

• shaunipoker
      shaunipoker
      Bronze
      Ik heb enkele threads op het forum gelezen en de FAQ's ivm het startkapitaal, maar ik weet nog steeds niet zeker hoe dit in zen gang gaat.

Vanaf wanneer kan ik 5/10c spelen? (pot limit) En vanaf wanneer kan ik mijn BR laten uitcashen? (niet dat dit al de bedoeling is ofzo) Kan ik dan alleen mijn winst uitcashen of ook de oorspronkelijke 50$ van het startkapitaal?

Mvg
  • 2 antwoorden
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      2. Hoe werkt het $50 startkapitaal?

Mag ik die $50 echt houden?

Ja, het geld is van jou. Je moet echter wel binnen 7 dagen nadat je de $50 ontvangen hebt spelen aan de real money tafels, anders wordt het startkapitaal wegens inactiviteit van je account afgeboekt.

Waarom kan ik enkel op de beginners limieten spelen?

Wie met het $50 startkapitaal van start gaat, zal enkel op de limieten kunnen spelen die binnen de richtlijnen omtrent het bankrollmanagement van PokerStrategy.com horen. Dit wil zeggen dat je als beginner alleen de volgende stakes kan spelen:

• No-Limit $0.02/$0.04
      • Fixed Limit $0.10/$0.20
      • Sit and Go $1.

Wie op hogere limieten wil spelen, moet ofwel minstens $100 storten, ofwel $50 aan rake genereren.

Wanneer kan ik mijn gratis $50 kapitaal laten uitbetalen?

Je kan een uitbetaling als je $50 aan rake of toernooifees gegenereerd hebt en je minimaal $20 gestort hebt. Let erop dat je het geld enkel op dezelfde manier kunt uitcashen als de wijze waarop je de storting maakte.

Volgens mij is bij pot limit hetzelfde BR als bij NL aangewezen.
      25 bi dus.
      dus voor 5/10c raden ze 250$ aan ;)
    • shaunipoker
      shaunipoker
      Bronze
      Bedankt voor het snelle en duidelijke antwoord!

Die 50$ rake, zal wel snel gaan :) Ben in twee dagen van 50$ naar 100$ gegaan, dus het loopt wel lekker

En om later te laten uitcashen, moet ik dus gewoon 20$ storten.

That's all I need to know. Hartelijk dank voor de snelle hulp