AQs CO vs UTG, klote river

• Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Typische klotespot op NL micro

Villian is een solid 17/14 reg. met een tight UTG-range (7%). Ik verwacht niet dat hij 55 of 22 in zijn range heeft zitten. De enige value-handen die hij op de river kan hebben zijn 99 of KK voor quads. Heeft hij hier altijd de nuts als hij de river overshoved?

IPoker, $0.01/$0.02 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

UTG: $2.53 (126.5 bb)
      MP: $3.45 (172.5 bb)
      Hero (CO): $2.41 (120.5 bb)
      BTN: $0.77 (38.5 bb)
      SB: $3.81 (190.5 bb)
      BB: $1.99 (99.5 bb)

Preflop: Hero is CO with A :heart: Q :heart:
      UTG raises to $0.08, MP folds, Hero calls $0.08, 3 folds

Flop: ($0.19) 5 :diamond: K :heart: 2 :heart: (2 players)
      UTG bets $0.17, Hero calls $0.17

Turn: ($0.53) 9 :heart: (2 players)
      UTG checks, Hero bets $0.39, UTG calls $0.39

River: ($1.31) K :diamond: (2 players)
      UTG bets $1.77, Hero ???
  • 7 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Frietje,

Waarom semibluff raise je de Flop niet. Als 55/22 niet in zijn range zitten dan is zijn stackoff range wel heel erg miniem (KK, en misschien AA/AK maar die staan niet te springen zonder redraws + hij is een nit)

As played bet ik de Turn groter a 45c.

De River is een fold naar mijn mening omdat ie gewoonweg niet de balls heeft om hier een overbetshove als BLUFF te doen. Verder zal een bluffbet meestal 3/5,4/5de pot zijn ;)

Mvg,
      Gerv
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv
      Hey Frietje,

Waarom semibluff raise je de Flop niet. Als 55/22 niet in zijn range zitten dan is zijn stackoff range wel heel erg miniem (KK, en misschien AA/AK maar die staan niet te springen zonder redraws + hij is een nit)

As played bet ik de Turn groter a 45c.

De River is een fold naar mijn mening omdat ie gewoonweg niet de balls heeft om hier een overbetshove als BLUFF te doen. Verder zal een bluffbet meestal 3/5,4/5de pot zijn ;)

Mvg,
      Gerv
      Hey Gerv, thanks.
      Idd gefold, hij muckte. Turn groter betten is zeker een waardevolle tip. Als ik daar een PSB zou doen, hou ik ongeveer een potshove over op de river, die hij miss nog callt met top-set. Je moet dit soort nits idd geen implieds geven op de river als ze de turn 1:2,33 callen met een 10-outer.

Wel echt zo'n spot om nog ff te tiltcallen als je mood niet goed is. Maar rationeel gezien zal hij hier altijd KK hebben.
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Sterke fold dit hoor, kweet niet of ik die zou kunnen maken.
      Aan de andere kant: als hij KK heeft dan gaat hij toch de turn doorbarrellen om geen freecards te geven zou ik denken. 17/14 met een nauwe UTG range lijkt me toch een nadenkende speler, niet?
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      Sterke fold dit hoor, kweet niet of ik die zou kunnen maken.
      Aan de andere kant: als hij KK heeft dan gaat hij toch de turn doorbarrellen om geen freecards te geven zou ik denken. 17/14 met een nauwe UTG range lijkt me toch een nadenkende speler, niet?
      Hij is een NIT. En die gaan meestal heel gefrustreerd lopen check/callen met geflopte sets als er verder nog scarecards vallen. Denk niet dat een gemiddelde micro-NIT hier de turn bet/fold. Die rivershove is een sign of strenght. Hij had er nog geen seconde bedenktijd voor nodig nadat het board pairde op de river. All in zegt ie vervolgens ... Stats: W$SD when bet river: 83% ... Hero folds.
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      hoeveel handen had je op hem, wat was zijn AF?
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      hoeveel handen had je op hem, wat was zijn AF?
      372 hands / AF 1.9 ...
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      mja, dan is een fold al evidenter.
      Wel vette klotespot hoor, nice fold