22 dollar ak

• BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ik denk dat ik de hand wel goed speel zo, denken jullie dat hij dit hier als bluff met overcards kan doen? want ik heb wel ff getanked voor ik follde omdat het met gwn niet lijkt dat hij dat board vr value fzo gaat shoven want hij hit dat normaal gezien amper en dan sta ik wss voor met AK. Gwn iets waar ik over aan het nadenken was, maar dan twijfelde ik omdat het ook maar een 22 dollar was en ik geen reads had.

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG JORGE ESSER (8,108)
      UTG+1 Igrikkkk (20,023)
      MP1 thomaskidd (19,086)
      MP2 Viochi (14,224)
      MP3 christof1111 (12,461)
      CO Chaban88888 (21,582)
      BTN Idsie (9,687)
      SB bigmpr1 (11,756)
      BB EMU* (13,072)

Blinds: 200/400 Ante 50

Pre-Flop: (1,050, 9 players) christof1111 is MP3 K:heart: A:spade:
      2 folds, thomaskidd raises to 800, 1 fold, christof1111 raises to 2,000, 4 folds, thomaskidd calls 1,200

Flop: 4:club: 10:diamond: 7:spade: (5,050, 2 players)
      thomaskidd checks, christof1111 bets 2,020, thomaskidd raises to 12,000, christof1111 folds

Final Pot: 19,070

thomaskidd wins 19,070 (net +5,020)

christof1111 lost 4,070
  • 8 antwoorden
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Dit is standaard, en ik denk niet dat ie dit met veelal alleen overcards doet. Lijkt me typisch zo'n spot waar ie 88 of 99 heeft.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Angstzweet
      Dit is standaard, en ik denk niet dat ie dit met veelal alleen overcards doet. Lijkt me typisch zo'n spot waar ie 88 of 99 heeft.
      mja maar 88 99 daar callen is echt superslecht imo. Daarom dat ik wat twijfelde, mr goed had geen reads dusja.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      Oorspronkelijk gepost door Angstzweet
      mja maar 88 99 daar callen is echt superslecht imo. Daarom dat ik wat twijfelde, mr goed had geen reads dusja.
      Als je geen stats vermeld ga ik er ook vanuit dat het een slechte speler is. Als het echt een slechte speler is zie ik hem ook nog wel slechtere handen zo spelen (QTo+ of misschien zelfs wel JTo).. Verder kan ie als ie slecht is ook prima TT of JJ zo spelen....

Niks over te zeggen als je hem niet op een image zet.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      32.3% equity nodig om break even te callen means I'm not folding anymore.
      Je kunt met AK gewoon niet het plan hebben om hier te gaan 3betten en cbetten als je de flop nog gaat folden, toch niet in een situatie waar hij inderdaad zo weinig kan gehit hebben.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Elias, ik zie dat je veel handen als AK die je ge3bet hebt op trashflops nog afcallt op donkbets.. wellicht is dit een leak van mij, maar ik ben gewend om gewoon veilig te folden. Misschien iets meer argumentatie om mij om te krijgen? :tongue:
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      32.3% equity nodig om break even te callen means I'm not folding anymore.
      Je kunt met AK gewoon niet het plan hebben om hier te gaan 3betten en cbetten als je de flop nog gaat folden, toch niet in een situatie waar hij inderdaad zo weinig kan gehit hebben.
      Als je hier wilt cbet callen had ik persoonlijk wat groter gecbet om niet in een borderline spot te komen
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      ^ dat en persoonlijk ga ik dan liever voor kleiner cbetten 30% pot ofso, om eroverheen te shoven met nog klein beetje FE. tenzij hij super groot cbet raised...

edit: oww wait we hebben maar 10k over na flop
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door vietlam
      ^ dat en persoonlijk ga ik dan liever voor kleiner cbetten 30% pot ofso, om eroverheen te shoven met nog klein beetje FE. tenzij hij super groot cbet raised...

edit: oww wait we hebben maar 10k over na flop
      Folden jullie hier standaard? Of is dat vr jullie echt playerafhankelijk? Want ik zie mensen geregeld op deze manier bluffen, maar sommige doen het hier ook gwn met A10 of hebben hier jj oop gecalled of gwn een set.

ik denk dat het in deze situatie minder een bluf zal zijn gezien de pos waar hij een 3bet called.