10 dollar 88

• BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      villain was loose aan het openen, maar men stack lijkt me wat te groot om er gwn on te schuiven uit die pos. Ik dacht aan fold preflop omdat ik te vaak postflop moet opgeven.Of is 3bet hier beter en ga je dan broke als hij shoved? want dan sta je imo niet voor op zen range.

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Fukuruku (74,979)
      UTG+1 Alousio (27,885)
      MP1 1stBumhunter (35,571)
      MP2 christof1111 (16,220)
      MP3 pobrecitoLLC (5,018)
      CO Swissbluff (13,705)
      BTN norocel25 (6,803)
      SB AtiLita (19,432)
      BB JerryDinesh (23,514)

Blinds: 300/600 Ante 50

Pre-Flop: (1,350, 9 players) christof1111 is MP2 8:diamond: 8:spade:
      Fukuruku raises to 1,230, 2 folds, christof1111 calls 1,230, 5 folds

Flop: 4:spade: 6:club: 10:heart: (3,810, 2 players)
      Fukuruku bets 1,790, christof1111 calls 1,790

Turn: K:spade: (7,390, 2 players)
      Fukuruku checks, christof1111 checks

River: A:diamond: (7,390, 2 players)
      Fukuruku checks, christof1111 checks

Final Pot: 7,390
      Fukuruku shows
      9:club: 9:diamond:
      christof1111 shows
      8:diamond: 8:spade:

Fukuruku wins 7,390 (net +4,320)

christof1111 lost 3,070
  • 11 antwoorden
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Ik denk dat dit prima gespeeld is.

Shoven lijkt me met 27bb nog onnodig aangezien je vaak alleen calls van beter krijgt of maximaal een flipje hebt en dat hoeft met jouw stack nog niet. Wel heb je natuurlijk max FE.

Call flop is std. en de rest ook lijkt me.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Denk dat het best wel profitable is om te 3bet/callen.
      Beetje lelijk om postflop te spelen denk ik.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Wat denk je dan dat zen range is waarmee hij gaat shoven? Want ik weet niet of ondanks dat hij een loose speler is ook loose zal shoven.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Dit en if its a real nit just fold pre I guess

Ook al is het lame :p
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bayleysa

Niet dat ik het niet wil begrijpen hoor, maar als ik me in situatie van villain inleef, dan ga ik onderstaande range shoven op mijn 3bet. Daar kan mss nog 99 en AJo KQs bij als ik weet dat hij me vaak gaat 3betten.

Equity   Winst   Split
      MP2    61.73%  61.54%   0.19% { TT+, AJs+, AQo+ }
      MP3    38.27%  38.08%   0.19% { 8h8s }

Dit is imo wel de shovingrange utg als iemand ge3bet wordt door iemand met mijn stacksize. Dus mss kunnen jullie er nog wat dieper op ingaan waar ik verkeerd ga met men redenering?
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      vind 3bet call niet super in deze spot. shove persoonlijk liever gewoon 27bb.
      denk dat het
      hier fold > shove > 3bet/call .
      vooral omdat opener zon big stack heeft, en die zijn nog wel eens flathappy op deze stakes.

denk dat ik dus gewoon fold
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door vietlam
      vind 3bet call niet super in deze spot. shove persoonlijk liever gewoon 27bb.
      denk dat het
      hier fold > shove > 3bet/call .
      vooral omdat opener zon big stack heeft, en die zijn nog wel eens flathappy op deze stakes.

denk dat ik dus gewoon fold
      Ja shove lijkt me ook niet echt lekker want er zitten nog een hoop mensen achter me, daarom dat 3bet me ook ergens niet goed leek want dan moet ik wss folden als er na me nog iemand shoved. Dus als ik hier dan verder redeneer kom ik ook bij fold uit eig als call niet kan(wat ik begrijp waarom)
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Hoezo is shove beter dan 3bet/call lam? Alle range die die 4bet called ie ook een shove mee en prob dat je hem nu nog de kans te geven een 66-77 te spazzen ofzo. Anyways tis prob wel een fold ja
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      omdat op deze stakes ze nog super flat happy zijn met die stack en 88 spelen met 27 in 3bet pot is super kut.

en je geeft hem geen kans om overheen te shoven met handen waar we tegen flippen At/ qjs en dergelijks. . Door te shoven halen we initiatief weg.
      Als hij met 66-77 enzo gaat spazzen, lijkt me ook dat ie met AT -AJ etc kan gaan spazzen. En bovendien door te shoven fold hij afentoe AJ/AQ misschien zelfs 99-1010. Daarom vind ik shoven wel wat beter dan 3bet callen.

Maar persoonlijk fold ik hier omdat alle moves tegen UTG hier best wel kut is.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door vietlam
      omdat op deze stakes ze nog super flat happy zijn met die stack en 88 spelen met 27 in 3bet pot is super kut.

en je geeft hem geen kans om overheen te shoven met handen waar we tegen flippen At/ qjs en dergelijks. . Door te shoven halen we initiatief weg.
      Als hij met 66-77 enzo gaat spazzen, lijkt me ook dat ie met AT -AJ etc kan gaan spazzen. En bovendien door te shoven fold hij afentoe AJ/AQ misschien zelfs 99-1010. Daarom vind ik shoven wel wat beter dan 3bet callen.

Maar persoonlijk fold ik hier omdat alle moves tegen UTG hier best wel kut is.
      Agreed
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      Oorspronkelijk gepost door bayleysa

Niet dat ik het niet wil begrijpen hoor, maar als ik me in situatie van villain inleef, dan ga ik onderstaande range shoven op mijn 3bet. Daar kan mss nog 99 en AJo KQs bij als ik weet dat hij me vaak gaat 3betten.

Equity   Winst   Split
      MP2    61.73%  61.54%   0.19% { TT+, AJs+, AQo+ }
      MP3    38.27%  38.08%   0.19% { 8h8s }

Dit is imo wel de shovingrange utg als iemand ge3bet wordt door iemand met mijn stacksize. Dus mss kunnen jullie er nog wat dieper op ingaan waar ik verkeerd ga met men redenering?
      Kvind dat best een loose 4betshove range. Kan volgens mij best wat tighter en misschien zitten er ook wel bluffs in. Bovendien zei je ook dat villain vaak opende en dus heb je ook veel fold equity.

Vietlam heeft echter ook een punt dat als mensen te vaak callen je beter gewoon meteen kan shoven.

En als villain tight opent omdat hij UTG zit dan kan je het best van al meteen je hand opegeven.

Is vrij moeilijk voor mij om inschatting te maken hoe villain zal reageren maar ik denk nog steeds dat 3bet/call of meteen shoven wel profitabel is.