0,25/0,50 - 84s in BB

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,25/0,50 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 4:heart: , 8:heart:
      5 folds, CO calls, BU calls, SB calls, Hero checks.

Flop: (4,00 SB) 8:club: , A:heart: , Q:spade: (4 players)
      SB checks, Hero checks, CO checks, BU checks.

Turn: (2,00 BB) 5:heart: (4 players)
      SB checks, Hero bets, CO folds, BU calls, SB folds.

River: (4,00 BB) K:heart: (2 players)
      Hero bets, BU raises, Hero 3-bets, BU caps, Hero calls.

Final Pot: 12,00 BB

Kennlijk heeft niemand de A, dus ik dacht dat ik met mijn low pair + flush draw wel een bet kon doen op de turn. Hoe vinden jullie de river 3-bet? Hij kan natuurlijk een hogere flush hebben, maar evenzogoed een K, 2-pair, of een geslowplayde A.
  • 1 antwoord
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Classical,

Ook voor jou geldt hetzelfde. Complimenten voor het consequent posten van handen op het forum. ;) Op deze manier is alles alleen maar een kwestie van tijd.

Preflop en Flop:
      Keurig gecheckt, er is geen reden om te betten hier.

Turn:
      Je semibluf vind ik hier persoonlijk wel goed. Er is immers veel zwakte getoond op de flop en deze semibluf hoeft maar 33% te slagen om al break even te spelen. (odds 2:1). Daarbij heb je dus nog 8 modified outs (9-1 vanwege lager dan een J) voor je flush en nog 2 outs voor trips en 3 outs voor 2 pair. In totaal dus 13 outs voor het geval je gecalled mocht worden.

River:
      Hier hit je je flush en een valuebet is dus logisch. Je wordt hier echter geraised door BU. Grote kans dat BU dus ook een flush heeft gehit (lijkt me sterk dat hij hier een sterke hand als AQ heeft lopen slowplayen) en wanneer dit het geval is, is de kans ook groot dat zijn flush beter is als die van jou. Met andere woorden zou ik hier niet 3-betten, maar zijn raise gewoon callen.