Bij storten

• zeross
      zeross
      Bronze
      Ik heb van me free 50 dollar nog maar 10 euro over. Dit is bij partypoker

Kan ik nu dan 40 dollar erbij storten ??
      1) Vervalt dan de 100dollar bonus als ik de 200points haal
      2) Als ik niet de 200points haal pakken ze dan ook me eigen 40 dollar terug
      3)Als ik stort en gebruik op party de bonuscode RELOAD15J heb ik dan een extra bonus en vervallen de bonussen hierboven dan niet ?
  • 9 antwoorden
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      geen idee
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi zeross

jammer om te horen dat je zoveel down bent. heb je je wel goed aan de Short Stack Strategie (SSS) gehouden, zoals hij in de eerste strategie artikelen beschreven staat?

om je startkapitaal te behouden moet je 300 punten halen. (je moet er nog 200?). wanneer je eigen geld stort of minder dan $1 in je account hebt (dus ook wanneer je met je volledige bankroll aan tafel gaat zitten) vervalt de $100 extra bonus inderdaad. Je kunt hiervoor het beste even een ticket aanmaken voor onze support afdeling. (in het engels). Zij kunnen er misshcien voor zorgen dat de bonus dan weer geactiveerd wordt (maar daar durf ik geen garantie voor te geven!).
    • zeross
      zeross
      Bronze
      Ow das kak. Want ik begon zo straks met een volledige bankroll naja dan ben ik zowieso me bonus al kwijt.
      Dan speel ik gewoon verder met wat ik nu nog heb en als ik broke ga pech gehad ga ik verder op me andere site.

Heb wel aan de strategieeen gehouden ja alleen had paar keer een suckout gehad wat me al snel een buyin koste en paar keer dom gespeeld maar die leak is er nu als goed is bijna uit. En ik speel geen shortstacked ik speel gewoon BSS
    • deathride007
      deathride007
      Bronze
      BSS met minder dan 50$, goed dat je je aan de strategie van de artikels houdt! :D
      NOT
    • zeross
      zeross
      Bronze
      Met 50 dollar kan je makkelijk BSS spelen op 4NL hoor. Ga ff ergens anders bijdehand doen. Volgens mij ben je zelf ook nog maar een beginner hoor.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Zoals mijn opa altijd zegt "gaat niet bestaat niet", maar ik zou je toch willen aanraden om de artikelen over bankrollmanagement nog eens te lezen. Voor BSS wordt toch minstens 20BI aangeraden.
    • deathride007
      deathride007
      Bronze
      Ik zal mezelf nooit een pro noemen. Maar ik heb wel die artikels meerdere malen gelezen :D

Dank je Yoghi!
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      10BI down is wel mogelijk door pech, maar is meestal een resultaat van een combinatie van pech en slecht spel. Zeker op NL4 waar je skill edge enorm zou moeten zijn schat ik de kans op en 10BI downswing erg klein. Post je handen in het BSS forum zodat de beoordelaars, en andere PS members er naar kunnen kijken en je kunnen helpen de leaks uit je spel te halen. Toen ik voor het eerst bij PS kwam dacht ik ook dat ik het meeste al wist, acheteraf gezien had ik nog een heleboel te eren. Nu denk ik ook dat ik alles weet, maar ik heb het vermoeden dat ik over een jaar weer denk: "goh wat wist ik toen weinig".
    • zeross
      zeross
      Bronze
      Klopt. Ik ga denk ik ook maar shortstack spelen op stars ofzo stort ik 50 dollar en ga ik shortstack spelen ook al denk ik dat shortstack spelen heel erg swinging is.