Nl 4 Ak

• Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Slecht gespeeld denk ik zelf, maar wat kan ik hier beter doen?

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $3,9
      Hero:
      $5,02

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with A:club: , K:heart:
      3 folds, Hero raises to $0,12, 4 folds, SB raises to $0,40, BB folds, Hero calls $0,28.

Flop: ($0,84) A:spade: , Q:diamond: , T:spade: (2 players)
      SB bets $0,63, Hero calls $0,63.

Turn: ($2,10) Q:club: (2 players)
      SB bets $1,57, Hero raises to $3,99 (All-In), SB raises to $2,87 (All-In).

River: ($8,96) 3:heart: (2 players)

Final Pot: $8,96

Results follow (highlight to see):
      Hero shows two pairs, azen and vrouwen (Ac Kh)
      SB shows een full-house, tienen full of vrouwen (Th Td)

SB wins with een full-house, tienen full of vrouwen (Th Td)
  • 5 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      AB is zo tight 11/10. Heb je ook zijn 3B stat? Naargelang deze stat kun je ook preflop broke gaan of al preflop folden.

Hier zou ik op de turn folden, omdat je sowieso split of verliest.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Ik fold hier ook turn
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      villian is zo'n nit dat je hier pf vaak al kunt folden. jij opent uit mp1 en villian reraised vervolgens vanuit de sb, wat op mij vrij sterk over komt.. anders was het als jij bijv. vanaf de co opende en villian dan 3bette.

omdat villian hier zulke nitty stats heeft denk ik dat zijn 3bet percentage vaak maar rond de 2 of 3% zal liggen, en ik dit geval zal je al vaak tegen een premium pocket pair aanlopen (TT,JJ,QQ,KK,AA) of op zijn minst AK.

als villian daarentegen wel vaak 3bet (zeg 10%), dan maak ik hier wel een 4bet. in dat geval zal je het tegen zijn range nog vaak goed doen. flatcallen van ak ben ik iig geen fan van.

as played kan je de turn denk ik al folden, omdat je hier enkel aj nog beat, en tegen derest van zijn range gewoon achterloopt (behalve een split tegen ak).
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Turn is natuurlijk clear fold, echt slecht gespeeld dit :facepalm:
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      pre call vind ik prima ,vergeet niet dat je ip zit en de 2 topcards hebt om te hitten , dus de flop zal vaak al duidelijkheid brengen over je hand
      as played call flop fold turn , hij zal , als ie een Ak of AJ of Ax heeft toch vaak voor de ch kiezen :)