NL4 JJ Lastige river spot

• Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Geld hier het principe call turn = call river of kan ik hier gewoon wegleggen op de turn?

Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $2,19
      Hero:
      $7,17
      BU:
      $4,17

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG2 with J:spade: , J:club:
      UTG1 folds, Hero raises to $0,12, 4 folds, BU calls $0,12, SB folds, BB calls $0,08.

Flop: ($0,38) 6:heart: , 6:spade: , 5:club: (3 players)
      BB checks, Hero bets $0,2, BU raises to $0,49, BB folds, Hero calls $0,29.

Turn: ($1,36) 2:heart: (2 players)
      Hero checks, BU bets $0,68, Hero calls $0,68.

River: ($2,72) 3:spade: (2 players)
      Hero checks, BU bets $2,04, Hero folds.

Final Pot: $4,76
  • 3 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Ik bet de flop hoger. As played zie ik BU dit niet doen met een zwakke hand, hij ziet er vrij nitty uit, dus ik fold al op de flop.
    • killer007brian
      killer007brian
      Basic
      Wat jij zegt Blompoker.

Op de flop zou jouw tegenstander in het beste geval een semi-bluff maken, die op de turn compleet zou zijn. Eventueel was A5 ook nog een optie, maar dan was de kans klein geweest dat hij het allin zou betten op de river.

Als ik niet laks geweest zou in in deze situatie, dan had ik gefold op de turn.

Ik zeg je wel erbij. Hij had kunnen denken aan de zwakte op de flop en de turn dat jij misschien AK had en jou probeerde weg te bluffen, maar dat zie je vaker op toch wat hogere stakes
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik bet ook iets groter op flop maar niet veel
      op turn call ik nog eens omdat ik denk dat ie nog veel PP of draws zo kan spelen .
      Op river komt er veel aan en zal ie een minder PP ook niet meer betten dus dan fold :)