NL4 QQ na 4bet SB vs Button

• Anomic
      Anomic
      Bronze
      Is dit een goeie fold na zijn 4bet? Callen is niet echt een optie OOP, raisen is misschien mijn hand overplayen omdat villain me toch een degelijke speler leek die dit niet zou doen met slechtere handen.

Of misschien dacht hij dat ik de blinds wou re-stealen en deed hij dit met air, I'll never know :D

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.04 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP2:
      $2.62
      MP3:
      $5.71
      CO:
      $2.33
      BU:
      $6.40
      SB (Hero):
      $16.14
      BB:
      $2.63
      UTG2:
      $4.00
      MP1:
      $4.00

Preflop: Hero is SB with Q, Q.
      2 folds, MP2 calls $0.04, 2 folds, BU raises to $0.16, Hero raises to $0.52, 2 folds, BU raises to $1.48, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.6.
  • 3 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Moeilijk, het is een ietwat loosere BU-SB situatie, maar QQ is toch wat te marginaal tegen zijn range om >150 BB pf te comitten.

Vind het dus goed gespeeld.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      spot is denk ik erg stats gebonden. heb je stats, en is villian een agressieve stealer / restealer van de button, dan kan je hier nog wel schijven.

is villian hier een nit, die op 3bets nagenoeg altijd fold, dan heb je een easy fold.

als je hier 5bet denk ik dat je vaak enkel actie krijgt van betere handen. jullie zitten allebei vrij diep (150+ bb), dus ik denk dat villian hier zijn geld niet met minder naar het midden schijft dan ak en qq+ (misschien zelfs wel enkel KK en AA) , dus ik fold hier ook op zijn 4bet.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik call em :)
      Je kan nog set hitten ( je hebt 1: 14 ofzooiets ) en als je overpair hebt ben je ook bijna altijd goed :)