Bankrollmanegment.

• juconi
      juconi
      Bronze
      Mijn Vraag is of je persé cashgames moet spelen om je op te werken door de limieten of je ook allen door toernooien te spelen jezelf kunt opwerken door de limieten en dus ook duurdere toernooien kunt gaan spelen ten opzichte van je bankroll.Ik zie b.v. op tv dat er veel pokerspelers alleen toernooien spelen en geen cashgames en daar succesvol mee zijn.
  • 3 antwoorden
    • martijnde666
      martijnde666
      Platinum
      Tuurlijk kan je ook toernooien spelen via BRM, je kan bijv max toernooien spelen waarvan je 100 keer de inleg hebt.

Als je bijvoorbeeld met je 50$ startkapitaal begint kan je toernooien van 0.5 spelen, heb je daarna 100$ dan kan je toernooien van 1$ spelen enz.

Zie ook dit aritkel:

http://nl.pokerstrategy.com/strategy/mtt/1529/1/

Ik raad je aan om eerst alle basis artikelen te lezen een daarna silver, dan heb je een goede basis voordat je gaat spelen!

PS: 90% van de spelers op TV verkoopt een deel van de actie en betalen dus maar een halve buy in, als ze winnen leveren ze ook een deel in :)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Je kunt ook eerst een BR opbouwen via freerolls tot je 100 buy-ins hebt voor wat je wilt spelen.

Op Stars heb je ook al MTT-SNG's vanaf $0,10

Wel fishy, dus laat je niet meeslepen in donkisme.

Beter gewoon goed leren spelen en dan groeien in spel én bankroll.
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Nog een tip: houd een afzonderlijke bankroll aan voor verschillende vormen van poker.
      Als je bvb een $5000 roll opbouwt met tornooien/SNGs, dan lijkt het me geen goed idee om daar dan ineens direct de 50NL cashgames mee te lijf te gaan (en vice versa).
      Zo is mijn tornooi bankroll momenteel 10x zo groot als mijn cashgame bankroll (maar ik speel dan ook nooit geen cash meer).