NL30 Aces up + flushdraw.

• martojo124
      martojo124
      Bronze
      Openraiser is een speler die ik als vis heb genote, maar die 18/7 speelt.

Btn is een 58/8 speler.

Call hier omdat ik redelijke implieds heb als ik 2p of beter hit normaal fold ik A4s oop maar ja niet gedaan dus haha.

openraiser cbet maar 50% maar als hij cbet cbet hij turn en river bijna altijd.

Hit mijn draw en een pair, turn inmprove ik, river verandert niet zoveel.

Ga ik hier gewoon in call down mode?

$0.15/$0.30 No Limit Holdem
      888
      7 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($32.84)
      UTG+1 ($22.59)
      MP ($40.06)
      CO ($34.89)
      BTN ($31.23)
      Hero (SB) ($30.36)
      BB ($37.89)

Pre-Flop: ($0.45, 7 players) Hero is SB A:diamond: 4:diamond:
      2 folds, MP raises to $0.60, 1 fold, BTN calls $0.60, Hero calls $0.45, 1 fold

Flop: 4:club: 8:diamond: J:diamond: ($2.10, 3 players)
      Hero checks, MP bets $1.05, BTN calls $1.05, Hero calls $1.05

Turn: A:spade: ($5.25, 3 players)
      Hero checks, MP bets $2.62, BTN folds, Hero calls $2.62

River: 9:club: ($10.49, 2 players)
      Hero checks, MP bets $5.24, Hero calls $5.24

[
      b]Final Pot:[/b] $20.97
      Hero shows
      A:diamond: 4:diamond:
      MP shows
      8:club: 8:heart:

MP wins $19.93 (net +$10.42)

BTN lost $1.65
      Hero lost $9.51
  • 5 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Pre is het eerder fold of sqz omdat ze je wel domineren en je idd oop zit.

Verder zou ik deze flop ch/r om broke te gaan :) .

As played ga ik ook voor een turnraise voor value en protectie

En weer As played is een rivercall wel goed vind ik
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Met stats die hero heeft, verwacht ik weinig FE op de flop. Je kan natuurlijk nooit ver achterliggen en c/r get in, kan nooit slecht zijn. Echter heb je nog mooie implied odds en zelfs je rechtstreekse odds zijn al ruimgenoeg voor te callen op de flop.

Op de turn vind ik raisen geen super idee. Je doet namelijk niets beters folden.(AJ/eventueel A8/sets) en van veel minder verwacht ik niet dat je actie gaat krijgen. Gewoon callen lijkt mij dus ook fine.

River is je hand natuurlijk wel lichtjes underrepresent, maar toch nijg ik naar fold. Ik verwacht dat je hier zo vaak AJ zult zien. Je moet natuurlijk, maar 1/4keer juist zijn en hij zal soms weaker flushdraws barrken en AK/AQ showed hij ook nog wel af en toe. Ik denk dat je hier vaak rond die 1/4gaat zitten.
    • martojo124
      martojo124
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door liessens
      Met stats die hero heeft, verwacht ik weinig FE op de flop. Je kan natuurlijk nooit ver achterliggen en c/r get in, kan nooit slecht zijn. Echter heb je nog mooie implied odds en zelfs je rechtstreekse odds zijn al ruimgenoeg voor te callen op de flop.

Op de turn vind ik raisen geen super idee. Je doet namelijk niets beters folden.(AJ/eventueel A8/sets) en van veel minder verwacht ik niet dat je actie gaat krijgen. Gewoon callen lijkt mij dus ook fine.

River is je hand natuurlijk wel lichtjes underrepresent, maar toch nijg ik naar fold. Ik verwacht dat je hier zo vaak AJ zult zien. Je moet natuurlijk, maar 1/4keer juist zijn en hij zal soms weaker flushdraws barrken en AK/AQ showed hij ook nog wel af en toe. Ik denk dat je hier vaak rond die 1/4gaat zitten.
      Dit is eigenlijk precies hoe ik erover dacht, villain cbet niet vaak en nu heeft ie gewoon iets, maybe overpair o.i.d.

Dan op de turn boeide die A hem echt niet dus denk ik dat ik heus niet voor hoef te staan.
      River wilde ik al folden maar dacht maybe toch tegen een A met betere kicker (maar geen 2p).
      Vond het maar beetje kutspot en twijfelde de hele tijd tussen raisen bij de flop en turn, en over eventueel folden bij river...
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Volgens mij heb je op de flop wel genoeg FE, als hij potbet ben ik ook eerder geneigd om te flatten maar dit ziet er niet echt sterk uit, en jouw ch/r 3way wel = set.

Zijn range op de turn is ATs, AJ(minder combo's), AQ, AK, KdQd en nog wat random draws. En dan natuurlijk nog 44 88 JJ als zie ik deze vaak iets groter raisen. Naja als je denkt dat hij AT/AQ/AK fold op je raise op de turn dan ga je beter voor een call ja.

Maar op de river heb je wel een easy call vind ik... Deze sizing rept echt AK/AQ/AT die het niet te groot willen maken..
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Pre vind ik dit ook wel een squeeze of een fold, implieds heb je nooit veel OOP, je zult niet vaak genoeg een made hand hitten, en je FD zal bijna altijd super obvious zijn.

As played vind ik dit wel een goede spot om aggressief te zijn en te gaan raisen. BTN is hier bijna altijd zwak en MP gaat maar moeilijk kunnen reageren op jouw raise aangezien hij de BTN nog achter zich heeft. Bovendien is 88 zowat de enige sterke hand die 1 van beide kan hebben.
      De enige reden om het niet te doen is als MP zeer passief is of indien hij een callingstation is.