Dringende hulp nodig

• 040rick
      040rick
      Bronze
      Beste Pokerspelers,

Ik zit nu al een tijdje met een probleem en ik wil eens met goeie feedback en informatie aan de slag, dat hoop ik aan de hand van mijn verhaal van jullie te krijgen.

Ik speel nu al 2 jaar poker op Pokerstars, ik volg poker op tv en alles er rondom heen omdat het mij interesseert. Nu is het probleem dat ik blijf storten en elke keer met niks eindig. Ik heb al wat video´s hier bekeken en strategie artikelen maar ik kom er niet uit waar het aan ligt. Of het nou ongeduld is of iets anders... Ik heb dus al wel poker ervaring, maar misschien niet op de goede manier.

Kan iemand mij misschien helpen? ik wil het liefst gewoon winstgevend gaan pokeren, aan een bankroll houden en gewoon een mooie grafiek kunnen laten zien met mijn winnings per uur. Ik denk dat SnG's leuker mij meer boeien dan Cashgames.

-Welke artikelen kan ik nou het best gaan lezen en in welke volgorde?
      -Welke video's kan ik nou het best gaan kijken en welke volgorde?
      -Hoe kan ik het best gaan beginnen met welke SnG's/Cashgames etc?
      -Hoe kan ik mijn fouten ontdekken?

Help mij aub een beetje opweg en ik zal daar veel energie in steken om dat een positieve draai te geven!!!!!

Gegroet,
      Rick
  • 22 antwoorden
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      welke variant speel je?
      welke stakes speel je?
      hoeveel tafels?
      wat voor BRM hou je aan?
      Gebruik je tracking software?

Dan kunnen we beter helpen als dit duidelijk is :)
    • 040rick
      040rick
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door martijnde666
      welke variant speel je?
      welke stakes speel je?
      hoeveel tafels?
      wat voor BRM hou je aan?
      Gebruik je tracking software?

Dan kunnen we beter helpen als dit duidelijk is :)
      Variant ik speel eigenlijk cashgame en sng door elkaar, maar wil me echt gaan richten op SnG gebied.