cash out

• migaboy1
      migaboy1
      Bronze
      Goedenmiddag,

ik speel nou al een tijdje Party Poker met het startkapitaal dat ik van strategy heb gekregen en het gaat eigenlijk best goed. Nu vroeg ik me af, ik weet dat je niet meteen die $50 kan laten uit betalen, allemaal logisch natuurlijk zij geven je die kans maar ik heb nu al behoorlijk grotere bankroll en wil er misschien wat gaan afhalen voor op wintersport, apres-ski dat weten jullie allemaal zelf wel ;) . Is dit mogelijk/ aan wat voor eisen moet je daarvoor aan voldoen? Ik stop zeker niet met poker.

succes op de tafels allemaal :)
  • 5 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Volgens mij kun je alle winst boven die $50 van PokerStrategy altijd gewoon uitcashen. Wel zul je dan doorgaans eerst een storting moeten doen, zodat ze kunnen nagaan wie je bent, of je wel 18+ bent, en waar het geld na uitcashen heen moet.

Om alles uit te cashen moet je eerst je $50 vrijspelen. Ik weet dus niet hoeveel je al gespeeld hebt en of dat al gerealiseerd is.

Nu weet ik niet zeker hoe het op PartyPoker geregeld is, dus wellicht dat een van de moderators daar antwoord op kan geven. :)
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Wat Xpload zegt klopt allemaal ongeveer!

Alleen zal je wel kunnen uitcashen direct naar je bankrekening zonder dat je hoeft te storten.
      Wellicht zul je dan wel een ID-check etc. moeten doen. Dit kan enkele dagen duren!

Als je naar MB/neteller wil, dan moet je inderdaad wel eerst eens storten via die methode!

Hoop dat je nu zowat alles weet! ^^
    • migaboy1
      migaboy1
      Bronze
      Haha, ja weet al bijna alles bedankt voor jullie tijd. Weet nog niet echt hoe het met het deel van m'n bankroll zit waar die $50 ondervalt maar hartstikke bedankt!
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Normaal kun je zien bij de bonussen of je nog het startkapitaal aan het vrijspelen bent.

Wanneer je 100PP's hebt gehaald, dan is je 50$ al vrijgespeeld! ^^
    • migaboy1
      migaboy1
      Bronze
      oke super bedankt allemaal