Van NL2 naar NL4 op 2/3 dagen

• Anomic
      Anomic
      Bronze
      Hehe niet echt speciaal maar ik ben er toch blij mee :tongue:

De eerste ~ 12 dagen een beetje op en neer gegaan (nog te veel foutjes maken etc) maar sinds een paar dagen beter beginnen spelen. Wel een beetje ge-nolifed van mij moet ik toegeven. :D (Ik speel nog maar 6 tafels)

$/hands graph sinds ik begonnen ben met spelen (15jan)

bb/day graph sinds 26 januari

Toen de $100 bereikt was ben ik begonnen met NL4 en de 3 sessies zijn allemaal goed verlopen, ik heb nu ongeveer $150 :f_cool:

Dit is toch het juiste topic voor dit soort threads, right? :f_grin:
  • 5 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Dit mag zeker in dit topic ja :)

Mooie graph man! :D Ziet er wel naar uit dat je die limiet beat, haha :) .

Wat mij dan wel interessant lijkt is wat je voornaamste leaks waren, en hoe je die 'geplugged' hebt. Wat is er vanaf hand ~25.000 gebeurd met je spel? :) Wellicht heb ik, en met mij nog vele andere spelers, daar ook wat aan. :)

Overigens m'n complimenten voor je volume. :)
    • Anomic
      Anomic
      Bronze
      Een van mijn grootste fouten was TPTK / Overpairs overspelen denk ik, ook in multiway pots. Te veel Cbetten in multiway pots, limpen ipv van de blinds proberen op te pakken (Ik raisde meestal alleen met grote azen en 99+). Eigenlijk veel kleine dingen samen waardoor ik ongeveer break-even speelde. Tóch nog broke gaan terwijl ik bijna ZEKER wist dat ik beat was enzo...

Ook een tijdje 9 tafels gespeeld terwijl ik wist dat ik zo belangrijke reads miste op de spelers.

Ik moest mij gewoon een beetje aanpassen van playmoney naar echt geld :D

Wat ook een groot verschil maakte was slechte spelers zoeken om tegen te spelen ipv gewoon random tafels te joinen. Zoek de tafels met een hoog players/flop cijfer, probeer de vissen (hoog vpip, laag pfr, hoog wtsd, broke gaan met zwakke handen)te isoleren en uit hun fouten te verdienen.
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Kijk, daar noem je inderdaad een aantal belangrijke zaken. :)
      Het overplayen van TPTK/overpairs heb ik zelf ook last van, die geef ik niet zo makkelijk op. Moet ik ook nog leren. De overige dingen pas ik al wel aardig toe, maar speel doorgaans ook 'teveel' tafels voor wat eigenlijk goed is. :P Al let ik wel op de VPIP van de tafels.
    • Anomic
      Anomic
      Bronze
      Ik probeer ook altijd een note te maken als ik een speler iets vreemd zie doen (heb ik van de video van yoshiwa geleerd :P )

Er was bijvoorbeeld een rus waarvan ik 5 buyins heb gewonnen in 1 sessie, op een of andere manier was hij tot 600bb diep geraakt aan een tafel en begon hij any 2 cards te openshoven...

Er zijn echt soms van die spelers die hun geld gewoon weggooien :tongue:
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Leuke blog!