NL4 99 Tegen fish

• Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Deze hand vergt nog wel wat uitleg.

Ik speel dus tegen een uber fish in deze hand, had al flink wat zitten clashen met hem in wat kleinere potten, en ook wel al een keer of 2 gefold op de river.

Kan ik hier gewoon profitabel zijn River donk callen of heeftie mij hier bijna altijd beat?

Known players:
      Position:
      Stack
      CO:
      $4,83
      Hero:
      $4,29

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with 9:heart: , 9:club:
      3 folds, CO calls $0,04, Hero raises to $0,16, 2 folds, CO calls $0,12.

Flop: ($0,38) 8:spade: , 4:spade: , 3:heart: (2 players)
      CO bets $0,04, Hero raises to $0,32, CO calls $0,28.

Turn: ($1,02) 4:heart: (2 players)
      CO bets $0,36, Hero raises to $1,05, CO calls $0,69.

River: ($3,12) 7:heart: (2 players)
      CO bets $2,6, Hero calls $2,60.

Final Pot: $8,32

Results follow (highlight to see):
      CO shows (3d 2d)
      Hero shows two pairs, negens and vieren (9h 9c)

Hero wins with two pairs, negens and vieren (9h 9c)
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Tegen zo'n aggressieve vis, die denkt dat hij je altijd kan doen folden, beslis ik al op deze flop dat ik altijd broke gaan, wat de turn en river ook zijn. Turn vind ik wel dat je nog wat groter mag raisen omdat je zo niet protect tegen mogelijke draws. Een 8x zal hij toch niet folden.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Tegen zo'n aggressieve vis, die denkt dat hij je altijd kan doen folden, beslis ik al op deze flop dat ik altijd broke gaan, wat de turn en river ook zijn. Turn vind ik wel dat je nog wat groter mag raisen omdat je zo niet protect tegen mogelijke draws. Een 8x zal hij toch niet folden.
      Dit én nog een opmerking over de sizing. Preflop maak ik er 20c van, de flop zou ik ook groter raisen, en als je vervolgens de turn groot raist ben je al all-in. Op zich kan dit ook wel, maar hij zal zijn draws en achten toch niet folden...dus dan kan je beter het geld erin krijgen als je voorstaat.