NL4 66 set, Bet sizes

• Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Ik denk dat ik hier wel moet raisen op de flop, wil natuurlijk zoveel mogelijk value uit mn set halen. Zijn mijn betsizes op de turn en river goed?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $5,02
      CO:
      $3,63

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with 6:spade: , 6:diamond:
      5 folds, CO raises to $0,12, BU folds, Hero calls $0,10, BB folds.

Flop: ($0,28) T:heart: , 9:spade: , 6:club: (2 players)
      Hero checks, CO bets $0,14, Hero raises to $0,40, CO calls $0,26.

Turn: ($1,08) K:club: (2 players)
      Hero bets $0,92, CO calls $0,92.

River: ($2,92) 4:heart: (2 players)
      Hero bets $1,72, CO calls $1,72.

Final Pot: $6,36

Results follow (highlight to see):
      CO shows (Qd Qc)
      Hero shows three of a kind, zessen (6s 6d)

Hero wins with three of a kind, zessen (6s 6d)
  • 2 antwoorden
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      call in de small blind is fine. anderzijds, als villian hier vaak opent in late position en vaak fold op 3bets kan je hier ook al 3betten pf. hij zal nu met zo'n wijde range proberen te stealen dat als je hier je set hit, hij je normaliter nooit 3 straten zal afbetalen (met QQ uiteraard wel, maar hij zal hier ook handjes als 89 suited, Ax handjes e.d. openen). als je in zo'n geval 3bet, pak je vaak pf de pot al op.

sizing flop is fine. ik zou hier ook naar ongeveer potsize raisen, omdat er zeker handjes als 10j, 89 e.d. in zijn range zitten die hij hier niet zo snel zal folden.

turn wederom fine. er komt nog een klaveren draw bij, dus je moet hier zeker 3/4 pot betten.

river komt weinig aan, dus ik bet hier vaak iets meer dan halve pot. zit villian met een gemiste draw, maar hij heeft bijv wel een pairtje (10j oid) dan heb je kans dat hij nog afbetaald. als je hier wederom 3/4 gaat betten zie ik hem nog wel regelmatig folden, en je bet van 1,72$ is dus wel fine..

nh!
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      wp over hele lijn en akkoord met wat hierboven staat :)