A8o steal, TPTK, flop c/r

• Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Villain speelt 33/25 over 12 handen (geen sample)

Ik probeer te stealen met A8o, SB callt.
      Ik hit TPTK op een laag board, Villain checkt, ik maak m'n contibet.
      Villain raiset mijn contibet. Wat moet ik daar van denken?
      Ik besloot te callen en hit two pair op de turn. Villain bet vrij fors, maar gezien m'n flopcall kan ik nu niet meer opgeven met two pair denk ik. Wat had ik anders willen hitten op de turn?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.05(BB) Replayer
      SB ($12.65)
      BB ($5)
      UTG ($5)
      UTG+1 ($5.78)
      UTG+2 ($5)
      Hero ($5.07)
      BTN ($3.74)

Dealt to Hero 8:club: A:diamond:

fold, fold, fold, Hero raises to $0.15, fold, SB calls $0.13, fold

FLOP ($0.35) 7:heart: 2:spade: 8:spade:

SB checks, Hero bets $0.20, SB raises to $0.85, Hero calls $0.65

TURN ($2.05) 7:heart: 2:spade: 8:spade: A:heart:

SB bets $1.60, Hero raises to $4.07 (AI), ...
  • 2 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Er zitten veel draws in zijn range die die zou kunnen semi-bluffen. Een 2pair 78 of een set die die wil protecten.

Nadat je zijn flop range called en 2 pair hit op de turn moet je hier denk ik wel broke gaan, aangezien je ook vaak tegen een lager 2pair zou zitten.

Je moet hier op de turn inderdaad gewoon allin shoven, zodat je protect tegen draws en value krijgt van andere sterke handen die je beat, alleen een set heeft je hier beat en als je daar bang voor bent had je op de flop al moeten folden.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik zou op de flop ietsjes groter betten aangezien het board best drawy is. Daarnaast call ik zijn c/r ook wel aangezien er ontzettend veel draws liggen waarmee hij dit kan doen.
      Ik moet er wel bij vermelden dat ik vaak geneigd ben spelers in het begin respect te geven, dus als je hier zou folden op de flop dan zou daar imo ook niks mis mee zijn.

De turn is prima he, je beat alle two pairs en krijgt waarschijnlijk ook nog wel een call van een draw.