Nl 10 - 109

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik moet hier 0,24$ bijleggen om een pot van 1,12 te pakken dus ik denk dat pf callen hier wel kan (ondanks dat ik oop zit).

mijn plan is om bij een eventuele monster op de flop te check raisen (2 pair of beter). flop top pair, en de initial raiser checkt, waarop de co een bet maakt. gezien zijn nitty stats denk ik dat hij hier enkel pf de call maakt met een PP of wellicht 2 plaatjes (kq, qj). hij kan hier de bet dus maken met air, met een geflopte set, of een handje als 77, 88 of JJ oid.

turn brengt mij 2 pair, en ik check wederom naar villian toe, omdat ik denk dat ik hier way ahead / way behind zit en de pot dus niet te groot wil maken. als villian hier met een PP zit, hoef ik voor de 2e klaveren niet echt bang te zijn, en mocht er op de river eventueel nog een 3e klaveren vallen dan zal villian vaak behind checken (gezien zijn nitty stats + lage AF). ik geloof niet dat de co hier weer barrelt met air, dus hij zal hier vaak al met een setje zitten, of wellicht toch JJ. als ik hier raise isoleer ik me sowieso tegen beter, dus ik besluit te callen..

river gaat vervolgens check-check, vrij standaard imo.

speel ik de hand hier goed, of had ik voor een andere line moeten kiezen? is pf fold hier wellicht nog een betere optie?

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $5,49
      Hero:
      $12,99
      MP3:
      $10
      CO:
      $9,85

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with T:spade: , 9:club:
      MP3 raises to $0,34, CO calls $0,34, BU folds, SB calls $0,29, Hero calls $0,24.

Flop: ($1,36) 9:spade: , 6:heart: , 4:club: (4 players)
      SB checks, Hero checks, MP3 checks, CO bets $0,8, SB folds, Hero calls $0,80, MP3 folds.

Turn: ($2,96) T:club: (2 players)
      Hero checks, CO bets $2, Hero calls $2,00.

River: ($6,96) 8:club: (2 players)
      Hero checks, CO checks.

Final Pot: $6,96

Results follow (highlight to see):
      CO shows three of a kind, vieren (4h 4s)
      Hero shows (Ts 9c)

CO wins with three of a kind, vieren (4h 4s)
  • 2 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ik zou hier gewoon PF folden, je komt nu in situaties terecht waar je niet in wil komen, OOP en je weet nooit waar je staat, omdat je vaak gedomineerd bent.

Als je nou op de BTN had gezeten had ik deze hand waarschijnlijk wel gecalled, met een aantal limpers en IP.

As played: nice
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Eigenlijk heel simpel: fold preflop :)

Je komt met deze hand OOP zo vaak in marginale spots...dat kan je bijna niet profitabel spelen.

As played fold ik gewoon op de flop. De CO is zo een nit en bet multiway...je beat hier eigenlijk zo goed als niks. De turn zou ik vervolgens wel callen, maar ja...je moet gewoon niet in deze spot terechtkomen. ;)