Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

[180-mans] $8 KK vs Bigstack

• TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, 8 Tournament, 75/150 Blinds (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP2 (t1366)
      MP3 (t1681)
      CO (t1571)
      Button (t1330)
      SB (t1845)
      BB (t1760)
      UTG (t2765)
      UTG+1 (t5878)
      Hero (MP1) (t4203)

Hero's M: 18.68

Preflop: Hero is MP1 with K, K
      1 fold, UTG+1 calls t150, Hero bets t450, 6 folds, UTG+1 calls t300

Flop: (t1125) 2, 6, A (2 players)
      UTG+1 checks, Hero checks

Turn: (t1125) 9 (2 players)
      UTG+1 checks, Hero bets t489, UTG+1 calls t489

River: (t2103) 5 (2 players)
      UTG+1 checks, Hero checks

Total pot: t2103

Preflop speel ik effect alleen voor mn hele stack vs UTG+1 Limper, raise lokt natuurlijk gewoon shorties uit om te shoven dus lijkt me goed.

Flop valt er een A, villain checkt naar me toe en ik besluit hier behind te checken. Denk dat het hier fout gaat, zit nu beetje in mn hoofd met al die postflop lines die ik laatste twee dagen bestudeerd heb, maar denk dat ik meeste van die beter kan toepassen als ik wat dieper speel. Dus c-bet 529 lijkt me hier wel oke en als villain dan raiset kan ik gewoon folden.

As played valt de ruiten 9 op de turn, probeer nu pot op te pakken, denk wel dat ik het iets groter had moeten maken. Waar callt villain hier mee? Ax alhoewel hij die vaak wel uit gaat betten op deze turn, verder handen met een 9x, evt FDs?

River valt de flush en check ik behind omdat ik hier weinig value denk te halen vs 9x handen.
  • 2 antwoorden
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Heel goed gespeeld maar een beetje foute redeneringen.

Op de flop vind ik een check prima omdat het moeilijk is om value te halen en omdat je de pot wil controleren.
      Op de turn bet je echter puur voor value. Villain heeft nu 2x naar je toegecheckt en is dus waarschijnlijk zwak en daar wil je value uit halen. Het ding is dat hij nooit een betere hand fold dus "de pot oppakken" doe je eigenlijk niet echt.

River is een prima check.
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Aah op die manier, thanks voor judgen!