NL10 AKs

• GroteSmurf
      GroteSmurf
      Bronze
      Villain is 32/22/2.8 en 60% call 3bet over een kleine sample. Hij rept op de river helemaal niks aangezien hij zijn overpair of J op de turn wel zou uitgebet hebben. Ik probeer TT te reppen en d.m.v. een thin-value bluf hem zijn kleine pocket pairs te laten folden.

Is mijn FE hier groot genoeg? Of krijg ik op deze riversized bet altijd die kleine pp's mee?

Prima, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 6 Players

CO: $11.10 (111 bb)
      BTN: $5.54 (55.4 bb)
      Hero (SB): $12.36 (123.6 bb)
      BB: $27.67 (276.7 bb)
      UTG: $14.56 (145.6 bb)
      MP: $10 (100 bb)

Preflop: Hero is SB with K A
      UTG folds, MP raises to $0.30, 2 folds, Hero raises to $0.95, BB folds, MP calls $0.65

Flop: ($2) 9 J 8 (2 players)
      Hero bets $1.20, MP calls $1.20

Turn: ($4.40) J (2 players)
      Hero checks, MP checks

River: ($4.40) 5 (2 players)
      Hero bets $1.50, MP calls $1.50

Results: $7.40 pot ($0.37 rake)
      Final Board: 9 J 8 J 5
      Hero showed K A and lost (-$3.65 net)
      MP showed 9 T and won $7.03 ($3.38 net)
  • 3 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Silver
      Bij thinvalue hoop je niet echt dat villian fold, maar met slechter callt. En heb je vaak niet al te veel FE imo.

Maar over de hand, ik zou denk ik niet eens cbetten op dit board, hij is vrij loose dus zou ook wel met sc callen en die hitten dit board hard.
      En 't hit jou range nou niet bepaald.

Op de turn zou ik of opgeven of gewoon doorbarrelen om een overpocket te reppen. Waar ik opgeven prefereer omdat hij die J kan vasthebben en any draw/9 fold ie niet wss.

Dus dan zou ik op de river ook niet zo'n betje plaatsen omdat hij op zo'n blank wel een kleine bet callt.

Hij zou alleen misschien folden dus als je 3 barrels vuurt.
    • GroteSmurf
      GroteSmurf
      Bronze
      Dat weet ik, het was dan ook geen thin valuebet voor mij maar dan moest het wel lijken als hij me op TT zou gezet hebben.

Met een overpair zou ik de turn ook gecheckt hebben, dus dat zou ook nog kunnen. Maar op dit board had ik bij nader inzien inderdaad beter op de flop opgegeven aangezien ik buiten een overpair/TT weinig kan reppen qua range.

Bedankt. :)
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Varune
      Bij thinvalue hoop je niet echt dat villian fold, maar met slechter callt. En heb je vaak niet al te veel FE imo.

Maar over de hand, ik zou denk ik niet eens cbetten op dit board, hij is vrij loose dus zou ook wel met sc callen en die hitten dit board hard.
      En 't hit jou range nou niet bepaald.

Op de turn zou ik of opgeven of gewoon doorbarrelen om een overpocket te reppen. Waar ik opgeven prefereer omdat hij die J kan vasthebben en any draw/9 fold ie niet wss.

Dus dan zou ik op de river ook niet zo'n betje plaatsen omdat hij op zo'n blank wel een kleine bet callt.

Hij zou alleen misschien folden dus als je 3 barrels vuurt.
      DIT

Ik cbet hier ook niet tegen zo een speler, die heeft deze flop echt bijna altijd gehit.

onthou goed dat dit nl10 is en mensen niet snel gaan denken hoe jij je TT balanced.

3straten betten vind ik veel te spewy.