Big 11 KTs vs Regular

• TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, 11 Tournament, 400/800 Blinds 100 Ante (8 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button (t23181)
      SB (t21318)
      BB (t49174)
      UTG (t33061)
      UTG+1 (t20535)
      MP1 (t8900)
      MP2 (t114627)
      Hero (CO) (t25653)

Hero's M: 12.83

Preflop: Hero is CO with 10, K
      4 folds, Hero bets t1675, 2 folds, BB calls t875

Flop: (t4550) 2, A, 6 (2 players)
      BB checks, Hero bets t1820, BB calls t1820

Turn: (t8190) 2 (2 players)
      BB checks, Hero bets t3399, BB calls t3399

River: (t14988) 9 (2 players)
      BB bets t6400, Hero folds

Total pot: t14988

Pre lijkt me standaard, villain callde op dit moment regelmatig opens en speelde post veelal vrij zwak als hij niet hitte.

Flop lijkt c-bet me standaard, ligt hier natuurlijk FD dus had gewoon stuk meer moeten betten , aan de andere kant zie ik villain hier met bijna heel zn range wel floaten dus maakt sizing niet zo veel uit?

Turn bet ik door, ik rep hier denk ik vaak Ax en zet villain hier op FDs als hij nogmaals callt. Hij besluit idd nogmaals te callen en river komt flush aan. Vervolgens neemt villain hier initiatief over en moet ik natuurlijk folden.

Opzich vrij standaard handje denk ik maar ging mij meer om het feit dat hij hier wel heel gemakkelijk de flush kan gaan reppen. Nu heb ik natuurlijk K high en is een call geen optie.

Iemand tips hoe je dit soort spelers in mid/late fase aan kan pakken. Denk dat dit iets te straight forward gespeeld is van mij.
  • 4 antwoorden
    • pokerjorik
      pokerjorik
      Bronze
      Je zegt het zelf ook al c-bet mag wat groter
      Verder weet ik niet hoe ik na de flop zou spelen daar niet heel anders dan wat jij hier hebt gedaan
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Sizings zijn allemaal fijn, turn alleen iets groter barrelen. Soms geef ik op na de flop maar denk dat het zeker wel profitabel is om al zijn shit uit zen range weg te bluffen, ook al is de turn om te janken, want het lijkt geenszins op een barrel card.

Denk dat je hem fine gespeeld hebt, maar just unlucky
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Kvind het ook een mooie flop sizing.
      Turn kan je echt niet barrelen vind ik.
      Het is gewoon zon slechte barrel kaart en bovendien, je hebt KT.
      Alle handen die je laat folden heb je toch beat.

Als je echt denkt dat villain nog met een brede range op de turn komt kan je nog beter een bet van villain callen op de river (als je denkt dat hij vaak blufft) of gewoon behind checken en de pot oppakken.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Kvind het ook een mooie flop sizing.
      Turn kan je echt niet barrelen vind ik.
      Het is gewoon zon slechte barrel kaart en bovendien, je hebt KT.
      Alle handen die je laat folden heb je toch beat.

Als je echt denkt dat villain nog met een brede range op de turn komt kan je nog beter een bet van villain callen op de river (als je denkt dat hij vaak blufft) of gewoon behind checken en de pot oppakken.
      Alle handen die je laat folden heb je toch beat

Is natuurlijk niet helemaal zo maar kan me opzich wel vinden in wat je zegt, probably dat ik hier ook vaak te spewy ben