Nl 10 - Qq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ga ik hier de river folden? zijn move komt wel nutsy over, zeker omdat hij de flop en turn flat callt en nu de river shoved.. kan ik hem hier ooit enkel op j10 zetten, en dus folden? KK en AA zitten hier imo nooit in zijn range, dus enkel deze hand beat me..

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10
      BU:
      $12,3

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with Q:spade: , Q:club:
      3 folds, Hero raises to $0,40, 2 folds, BU calls $0,40, 2 folds.

Flop: ($0,95) A:diamond: , K:diamond: , Q:heart: (2 players)
      Hero bets $0,7, BU calls $0,70.

Turn: ($2,35) 7:heart: (2 players)
      Hero bets $1,8, BU calls $1,80.

River: ($5,95) 5:club: (2 players)
      Hero bets $3,9, BU raises to $8,00, Hero calls $3,20 (All-In), BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $20,15
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Je kunt hier inderdaad niet folden. Heeft hij JT is het gewoon een setup. Nice hand!

Merk wel op dat hij mocht hij JT gehad hebben echt wel slecht gespeeld heeft. Hij protect niet tegen flushdraws (en hier tegen een fullhousedraw bij jou) Wanneer een J of T op de turn komt zal hij ook al de verdere actie missen.

Btw: een vis zal hier met K7 nog denken dat hij de nuts heeft en ook slowplayen. Ook daarom kun je dus nooit folden op de river!
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Je kunt hier inderdaad niet folden. Heeft hij JT is het gewoon een setup. Nice hand!

Merk wel op dat hij mocht hij JT gehad hebben echt wel slecht gespeeld heeft. Hij protect niet tegen flushdraws (en hier tegen een fullhousedraw bij jou) Wanneer een J of T op de turn komt zal hij ook al de verdere actie missen.

Btw: een vis zal hier met K7 nog denken dat hij de nuts heeft en ook slowplayen. Ook daarom kun je dus nooit folden op de river!
      Niks aan toe te voegen :) Alleen zou ik tegen een fish de flop, turn en river groter betten. Je wil hier gewoon zoveel mogelijk geld naar het midden krijgen.