Nl 10 - Aq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf is denk ik standaard. raisen naar 0,50$ had misschien mooier geweest, maar ik besluit hier naar 0,40$ te raisen.

dat villian op de flop maar 0,30$ uitbet, komt op mij erg drawy over, dus ik besluit hier te raisen naar 1$ (groot genoeg?). vervolgens 4bet minraised villian mij hier weer. ondanks dat hij een huge fish is, zie ik hem eigenlijk niet 4betten met handen slechter dan de mijne? door zijn minimale raise lijk ik goede odds te krijgen, maar als ik hier call ben ik al snel pot commited (gezien zijn resterende stack?)

fold ik dus hier de flop? of kies ik voor een andere optie? reraisen is imo isoleren tegen beter. callen is jezelf commiten op de turn..

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $10,93
      CO:
      $5,89
      Hero:
      $10,22

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A:heart: , Q:heart:
      3 folds, CO calls $0,10, Hero raises to $0,40, SB calls $0,35, BB folds, CO calls $0,30.

Flop: ($1,30) Q:club: , 7:diamond: , 3:club: (3 players)
      SB checks, CO bets $0,3, Hero raises to $1,00, SB folds, CO raises to $1,70, Hero folds, CO gets uncalled bet back.

Final Pot: $3,30
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Je hebt op de flop TPTK tegen een agressieve supervis (AF=3.0) met een halve stack. Dan moet je echt altijd broke gaan. Hij zal hier vaak flushdraws, Qx en andere random shit hebben. Af en toe verlies je. Maar je ligt vaak genoeg voor tegen deze speler. Gewoon raisen om nog te protecten tegen de flushdraw die hij niet foldt, en value te halen tegen als zijn Qx.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Je hebt op de flop TPTK tegen een agressieve supervis (AF=3.0) met een halve stack. Dan moet je echt altijd broke gaan. Hij zal hier vaak flushdraws, Qx en andere random shit hebben. Af en toe verlies je. Maar je ligt vaak genoeg voor tegen deze speler. Gewoon raisen om nog te protecten tegen de flushdraw die hij niet foldt, en value te halen tegen als zijn Qx.
      I totally agree...alleen zou ik de flopraise een stuk groter maken. Nu moet hij 0.7c callen in een pot van 2.3. Stel dat de SB ook had gecalled dan kreeg hij echt een schitterende prijs voor een eventuele FD (die ze vaak klein donken).