Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL10: AKs

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($15.79)
      BB ($12.01)
      UTG ($4.80)
      UTG+1 ($10.50)
      CO ($10.55)
      Hero ($10.08)

Dealt to Hero K:spade: A:diamond:

UTG calls $0.10, fold, fold, Hero raises to $0.40, fold, fold, UTG calls $0.30

FLOP ($0.95) 4:spade: Q:spade: 8:spade:

UTG checks, Hero bets $0.70, UTG raises to $1.87, Hero ???

Wat doe ik hier. Villain heeft wel iets gehit maar een geflopte flush lijkt me onwaarschijnlijk, zet hem eerder op een Qx of Jx. Zit zelf met een sterke FD met overs. Denk dat ik hier profitabel kan shoven niet: 15 outs, hij heeft nog 2.5 achter. Heb iets van een 30% nodig en ik heb ongeveer 60% niet?
  • 3 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Bronze
      denk dat je iets teveel waarde hecht aan die Kxs, hij kan er nog zitten met de Axs, wat jou outs drastisch naar beneden haalt. Daarbij kan je dus ook al drawing dead zijn, gezien fish van suited handed houden :)

gecombineerd met 't feit dat villian dit ook kan doen met any pair, en dat die Ks nog live is heb je zo'n 35% en zou ik ook pushen.
      Alshet deeper was had ik gefold.
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Hmm ja, daar heb je wel een punt.
      Tegen een full stack was dit waarschijnlijk anders geweest meer die zou op die plek wsch ook niet zo vaak gaan raisen met minder dan een heel sterke hand, niet?

Mijn beslissing is hoofdzakelijk uitgaande van de redenering dat shorties dit vaak doen met top en 2e paar. Vandaar.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Varune
      denk dat je iets teveel waarde hecht aan die Kxs, hij kan er nog zitten met de Axs, wat jou outs drastisch naar beneden haalt. Daarbij kan je dus ook al drawing dead zijn, gezien fish van suited handed houden :)

gecombineerd met 't feit dat villian dit ook kan doen met any pair, en dat die Ks nog live is heb je zo'n 35% en zou ik ook pushen.
      Alshet deeper was had ik gefold.

Hier ben ik ook wel mee akkoord.