Artikel strategy

• Alhomese18
      Alhomese18
      Bronze
      Goede morgen,

Ik heb een vraag t.o.v. de artikelen. Is het mogelijk om die op te slaan op je computer als word of pdf bestand? Dit komt omdat ik thuis nog geen internet heb.

Alvast bedankt!

Mvg,

Alhomese
  • 8 antwoorden
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Ik heb dit ooit een keer opgelost doorde hele pagina offline beschikbaar te maken. Dan kun je enkel die pagina openen zonder internet.

Weet zo gauw ff niet meer hoe dat precies moet, maar met google moet je zelf ook een heel eind kunnen komen!

weet het alweer :) . Gewoon ctrl +s als je op de pagina bent en map selecteren waar je hem op wilt slaan.
      Net getest en werkt perfect :)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Alhomese18,

Het is niet mogelijk om de artikelen direct als PDF op te slaan. Wanneer je een printer beschikbaar hebt, kun je de artikelen wel uitprinten, zodat je ze ook op de bank kunt lezen of ze naast je PC kunt leggen voor tijdens het spelen.

Ik ga er vanuit dat MintberryC's oplossing idd ook werkt, al heb ik dat zelf nog niet getest.
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Weet niet of dit mag, maar even googlen op een gratis pdf printer en ipv op papier printen naar pdf printen ;)
    • Alhomese18
      Alhomese18
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey Alhomese18,

Het is niet mogelijk om de artikelen direct als PDF op te slaan. Wanneer je een printer beschikbaar hebt, kun je de artikelen wel uitprinten, zodat je ze ook op de bank kunt lezen of ze naast je PC kunt leggen voor tijdens het spelen.

Ik ga er vanuit dat MintberryC's oplossing idd ook werkt, al heb ik dat zelf nog niet getest.
      Bedankt voor de informatie allen! Ik denk dat me werk het niet fijn vind als ik 50+ pagina's print :coolface:

Ik ga de pdf printer uitproberen, bedankt allen! :f_cool:
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Hoef je normaal geen extra software voor te installeren, kan normaal gewoon tijdens het printen aanduiden dat je naar bestand wil printen en niet naar papier :)
    • StormXL
      StormXL
      Bronze
      De teksten kun je gewoon kopiëren en vervolgens plakken in een Word doc.
      Met Word (iig van Office 2010) kun je dan de documenten omzetten naar PDF.
    • ViperPP
      ViperPP
      Gold
      Copy-Paste naar Word gaat volgens mij toch een rommeltje opleveren.
      Gewoon zoals hierboven gezegd rechtstreeks vanuit je browser printen naar PDF. Dit kan met het gratis CutePDF.

Edit: het alternatief is om via een site ripper een deel van de site lokaal te copiëren. Heb in een ver verleden wel eens Black Widow gebruikt hiervoor. Volgens mij kan je daarin wel de nodige URL filtering doet, zodat je alleen de strategie artikelen copieert.
    • StormXL
      StormXL
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Copy-Paste naar Word gaat volgens mij toch een rommeltje opleveren...
      Nope, opmaak wordt netjes overgenomen en blijft netjes (getest en goed bevonden :) )