Help jij mij met mijn onderzoek?

• kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      Beste Pokerstrategen,

Graag had ik 5 minuten van jullie aandacht gevraagd in verband met een studie.

Ik ben 22 jaar oud en student Handelswetenschappen in België. Ik volg hier de afstudeerrichting accountancy en fiscaliteit.
      Naar aanleiding van mijn aankomende masterproef zoek ik informatie omtrent de nieuwe pokerwetgeving in België.

Het is de bedoeling dat ik vanaf begin februari 2012 intensief opzoekingswerk verricht naar de veranderen op vlak van kansspelen (vooral poker).
      In mijn masterproef zal ik het vooral hebben over het evolueren van de kansspelen (vooral poker) over de laatste jaren heen op fiscaal vlak.
      Dit betekent dus dat ik een beschrijving zal maken van hoe het poker, als inkomstenbron/vertier, moet geïnterpreteerd worden in de inkomstenbelasting.
      In andere woorden gezegd, hoe geef ik de dag van vandaag de inkomsten die ik verkrijg uit poker aan in de belastingbrief van de personenbelasting.
      Van dit perspectief wil ik vertrekken en van daaruit kijken hoe de nieuwe licenties die worden uitgegeven hierop betrekking hebben.
      Daarnaast wil ik een vergelijking maken hoe mensen hun inkomsten uit poker aangaven voor de nieuwe wetgeving.
      Tot slot wil ik ons Belgisch systeem in verband met inkomsten omtrent poker vergelijking met andere landen die al een volledig op poten gesteld systeem hebben rond inkomsten uit poker.

Indien er mensen zijn die mij kunnen helpen met contactpersonen, wetsartikelen, interessante weetjes, websites enzovoort mogen hier altijd hun gagje kwijt of mogen mij een privé bericht sturen.
      Indien je me kan/wil helpen en nog goede ideeën hebt wat hier nog zeker in moet, mag u dit zeker altijd melden.
      Alle ideeën, wetsartikelen en andere gerelateerde berichten zijn meer dan welkom.