NL25 - AJ meets river ch/R

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Heb nog niet veel handen op villain... Hij fold tot nu toe 67% flop en 100% turn op cbet. 23 wtsd. Liever riverbet dan turnbet dus.

Wat doe ik hier op de river?

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 7 players - View hand 1618790
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $20.00
      Hero (UTG+1): $25.68
      MP: $25.81
      CO: $41.94
      BTN: $32.51
      SB: $24.35
      BB: $29.56

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG+1 with A :heart: J :spade:
      1 fold, Hero raises to $0.75, 1 fold, CO calls $0.75, 2 folds, BB calls $0.50

Flop: ($2.35) K :heart: A :spade: 8 :club: (3 players)
      BB checks, Hero bets $1.50, CO folds, BB calls $1.50

Turn: ($5.35) 6 :club: (2 players)
      BB checks, Hero checks

River: ($5.35) 8 :diamond: (2 players)
      BB checks, Hero bets $3.25, BB raises to $8.75, Hero folds
  • 6 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Lijkt me een vrij easy call. hij gaat alle handen die hij voor value speelt op de river doorbetten en jij rept geen drol op dit board als je checkt op de turn. dus hij kan makkelijk raisen op de river maar hij heeft echt totale air. als hij een made hand wel zo speelt moet je er note op maken maar dit is een vrij easy call.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ja hij rept niet veel maar dan denk ik volgende dingen:

1) Een 18/7 speler lijkt vrij passief en wanneer zie je zo iemand ch/r river als bluff doen??
      2) Je moet eerst eens denken met wat hij de flop callt. Ik denk ten loostste met een K. Waarom zou hij dan op de river een K in een bluff veranderen? Denk dat ze veeeeel vaker gewoon zullen bluffcatchen! Waarom zou hij een A raisen? Buiten A8... Tding is dat sinds de flop gewoon zowat geen air in zijn range zit.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Zitten genoeg weak made hands in zijn range die hier wel raisen en mss QJ of 99,TT. zijn play slaat gwn totaal nergens op en nogmaals als ie hier wel met KA handjes of 8x handjes zo speelt moet je daar gwn een note op maken maar ik vindt het alsnog een steady easy call.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Zitten genoeg weak made hands in zijn range die hier wel raisen en mss QJ of 99,TT. zijn play slaat gwn totaal nergens op en nogmaals als ie hier wel met KA handjes of 8x handjes zo speelt moet je daar gwn een note op maken maar ik vindt het alsnog een steady easy call.
      QJ 99 TT callt hij sowieso niet op de flop. :) . (gewoon discussie aan de gang houden e :P )
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      genoeg mensen die die handjes niet kunnen laten gaan imo.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Is wel een moeilijke, villain polarised zijn range hier nogal en hij kan deze line zeer gemakkelijk aannemen voor value, want na jou turncheck heeft het voor hem geen reden om op de river te betten, want ofwel heb je een A en ga je valuebetten ofwel heb je niks en kan hij jou laten bluffen.
      Dus op zich is het wel een goed valueline met een monster hand. Maar aan de andere kant rept hij hier natuurlijk wel geen reet enkel quads 8 en AK/A8 dus vind ik een call+note voor deze odds wel de beste optie.
      edit: hij kan hier ook heel gemakkelijk any Ax hebben en jouw van een split willen zetten aangezien je met jouw line nooit AK/AA/KK zult hebben.