HALLOOO medepokeraars!!!!

• RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Mijn naam is Jeffrey 21 jaar uit Almelo, ik ben sinds kort weer begonnen met (serieus)pokeren nadat ik de laatste jaren heel af en toe een keer speelde.

Ik ben een aantal jaren geleden begonnen met pokeren in homegames met mijn vader en ooms en vrienden. Toen me dit goed afging ben ik online begonnen op STARS en ben ik me ook gaan verdiepen in het spelletje. Ik heb een aantal boeken meerdere malen gelezen en ben hier dus begonnen de artikelen te lezen. Ik heb toen een BR van €10 naar +- €170 opgebouwd maar bleek toen niet verder te komen, steeds weer wat erbij en weer wat eraf waardoor ik een beetje bleef hangen.

In diezelfde periode heb ik ook meegedaan met De Pokerkampioen van Nederland(was toen net 18) hier in een cafe waar ik me samen met mijn vader had ingeschreven. Er deden volgens mij 80 man aan mee en er zouden 6 avonden gekaart worden waarna er 2 personen naar de finale in Rotterdam(volgens mij) zouden gaan. Mijn vader was enkele andere spelers druk aan het vertellen dat ze wel moesten oppassen voor zijn zoon want die had alle boeken gelezen xD . Ik was natuurlijk meteen mijn onschuldige image kwijt:p Toch werd ik de eerste avond meteen 1e!! Ik heb de andere avonden ook een paar keer de finaletafel gehaald en uiteindelijk in het klassement als 6e geeindigd. De nummer 1 ging meteen door en ik mocht als winnaar van 1 van de avonden meedoen aan een laatste finaletafel die uit de weekwinnaars bestond waar de andere winnaar uit zou komen. Ik ben hier HU gekomen met een +- 90% van de chips, mijn vader en ooms stonden al te zingen WIJ GAAN NAAR ROTTERDAM WIJ GAAN NAAR ROTTERDAM!!!!. Uiteindelijk met AJ vs AQ verloren dus toen was het 80/20 toen 88 vs AK verloren en was het dus gelijk(ik had net iets minder). Meteen de hand erna krijg ik KK raise ik 2,5x BB en gaat hij AI laat A6o zien en gaat naar rotterdam nadat hij op de river een set 6en krijgt. hierna had ik het wel een tijdje gezien met het pokerXD.

Nu heeft mijn vader mij vorige week gevraagd om wat geld op zijn STARS account te zetten en heb ik hem verteld over deze site en het 50$ startkapitaal. Uiteindelijk heb ik hem zover gekregen wat artikelen te lezen en heeft hij de quiz gehaald. Uiteindelijk werd hij opgebeld voor verificatie toen hij in de supermarkt liep en gevraagd of ze een half uur later terug konden bellen. dit is helaas nooit gebeurd en hij kon de 50 niet meer krijgen. Op zich vind ik dat niet zo erg omdat ik door dit hele verhaal weer op deze site terecht kwam en nu weer met het mooie spelletje begonnen ben.

Ik ben vorige week weer begonnen op STARS met nog 40$ die er nog op stond en microSNG's gespeeld tot 60$ toen ik me bedacht dat ik ook de verschilende sites af kon gaan voor de bonussen om een BR op te bouwen. Ben nu sinds een paar dagen op PartyPoker bezig, ik wou hier ook SNG's spelen maar aangezien er nauwelijks micro's zijn(behalve van de super turbos wat niet mijn ding is) ben ik nu aan het grinden op de 4NL welcome tables. Heb vanmiddag de trial versie van HEM gedownload en zit nu op 68$.

Ik wou bij deze laten weten dat ik de komende tijd veel handjes ga proberen te spelen(zit ook met studie) en jullie allemaal alvast wil bedanken voor de artikelen video's enz enz en alles wat ik hier kan leren om hoger in de limieten te komen. Wellicht mocht alles goed gaan kan ik ook een keer wat terugdoen voor de community!!!!

SHUFFLE UP AND DEAL!!!
  • 10 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hey Jeffrey!

Hele leuke introductie! :) Kom zelf uit Nijverdal oorspronkelijk, dus niet zo gek ver van jou vandaan. Jammer dat je net niet naar Rotterdam mocht, maar desondanks een leuke ervaring denk ik zo. ;)

Beetje vreemd dat je vader niet terug gebeld is. Ondanks dat het voor jou misschien niet erg is, is het voor je vader toch mooi lullig. Had wel leuk geweest als zowel jij als je vader actief zouden worden op PokerStrategy. Ik zie de challenges tussen vader en zoon al voor me. ;)

Het ziet er naar uit dat je al goed op weg bent. Misschien leuk als je een blog aanmaakt en daarin je vorderingen met ons deelt? :) Ik ben benieuwd.

Veel succes aan de tafels!

PS: Wat studeer je eigenlijk? :)
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Heey ...? :p

Nee dat ligt niet zo ver weg nee. Pokerkampioen van nederland was zeker een hele leuke ervaring jammergenoeg was dat ook meteen het laatste jaar dat ze het deden anders had ik vaker meegedaan! Juist door dat toernooi(waarvoor ik dus veel boeken heb gelezen en artikelen hier) ben ik me gaan realiseren hoe belangrijk het is om je te verdiepen in het spel en hoeveel beter je ervan kan worden.

ja dat is zeker jammer ja, de dame zij nog dat ze zo terug zou bellen maar dat is nooit gebeurd. Nu bleek ook nog dat ik hier nog een account had die is geblokkeerd. ik weet niet wanneer dat gebeurd is maar wellicht dat ze dachten dat ik de 50$ meerdere malen wou innen en daarom dat account hebben geblokkeerd? Ik weet trouwens ook niet waarom ik twee accounts heb xD maargoed dat zal ik jaren geleden wel een keer hebben gedaan ofzo. Weet jij misschien of ik hier iemand kan laten weten dat dat geblokkeerde account weg kan ofzo? Ik denk namelijk dat ik daar mijn STARS account aan gekoppeld had en nu kan ik die dus niet meer op dit account koppelen volgens mij.

Haha nou ja die vader zoon confrontaties zijn niet zo interessant mijn vader pokert meer recreatief dus dat is niet echt tegenstand :tongue:

Ik had net al een blog aangemaakt dus dan moet je maar ff kijken.

Hoe zit het met jou dan qua poker?

Bedankt!!

Ik doe de Hogere Juridische Opleiding aan Saxion Enschede.
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Haha, ik zag inderdaad net dat je een blog hebt gemaakt, top! :D

Oei, twee PokerStrategy accounts? Laat het de moderators niet horen! :P

Helaas is het niet mogelijk om een account dat al bestaat te koppelen aan je huidige PokerStrategy account. Alleen accounts op pokerrooms die je aanmaakt via de links hier op PokerStrategy worden gekoppeld, achteraf is dat niet meer mogelijk. Wil je dus StrategyPoints verdienen zul je op een nieuwe room moeten spelen, waarbij je je account via deze site aanmaakt. Dat komt op zich wel goed uit, aangezien je het al had over bonussen e.d. afgaan.

Zelf ben ik begin 2009 hier bij PokerStrategy terecht gekomen. Nooit echt ver gekomen, ben een eeuwige vis :coolface: . Maar heb wel veel werkzaamheden voor PokerStrategy gedaan in die tijd, waaronder moderator geweest, tot ergens eind 2010. Toen iets meer dan een jaar geen poker gespeeld, en nu toevallig sinds ongeveer 1,5 week weer terug. :) Heb in die tijd vooral SSS gespeeld, maar ben nu met BSS begonnen (No-Limit cashgames, NL5 op Stars).
    • BaggerSmurf
      BaggerSmurf
      Bronze
      Hoi medepokeraar :D !
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Ja ik weet het slecht he xD Ik weet ook echt niet meer waarom of hoe ik er twee heb. Misschien dat toen de ene geblokkeerd is dat ik een andere heb gemaakt? Maar dan zou ik niet weten waarom de 1e geblokkeerd zou moeten zijn. Maargoed ik weet het niet en kan er toch niets aan veranderen nu blijkbaar.

moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat ik dus niet meer met mijn STARS account kan spelen via hier omdat dat uiteindelijk toch de room is waar ik na de bonusen weer terug wil komen maargoed dat zien we dan wel weer.

had na mijn vraag over jou je blog gevonden sorry dat je dat nu weer moest vertellen xD

Weet je trouwens hoe je snel bij je eigen blog kunt komen?

En nu we toch bezig zijn :tongue: Ik wou wat handjes via de convertot hier omzetten maar ik heb ze vanuit HEM gehaald maar dan doet die niets...moet ik ze perse uit de handhistory van de room zelf halen wat opgeslagen is op mn com?
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door jeffreylangejans
      had na mijn vraag over jou je blog gevonden sorry dat je dat nu weer moest vertellen xD
      Haha, geen probleem hoor! :)

Oorspronkelijk gepost door jeffreylangejans
      Weet je trouwens hoe je snel bij je eigen blog kunt komen?
      Je kunt net als velen van ons je blog als een link in je signature zetten. Dan kun je via elk van jouw eigen posts op het forum in één klik naar je blog! ;) En kunnen anderen jou ook makkelijker volgen.

Hiervoor ga je naar het forum, dan vind je bovenaan aan de linkerkant de optie 'Je profiel', dan kies je voor 'Bewerk signature', en daar kun je een link inzetten naar je blog. ;)
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Ha oke maar hoe krijg ik die link er dan precies in want ik neem aan dat het niet de bedoeling is om zon vage link neer te zetten, hoe kan ik daar dan van maken bijv Hier is mijn blog ofzo?

Sorry ben nogal een fish op computer gebied :D
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Mijn blog

Als je bij mijn post even op 'quote' drukt, dan zie je de code verschijnen achter deze link. Die kun je zo in je signature plakken. ;) Behalve de stukjes van de quote zelf :P

Oh, wel even bij je Signature Opties 'BB Code Deactiveren' uitzetten (staat standaard een vinkje voor, die even weghalen).
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Het is gelukt :D bedankt man!!

En dan nog een vraagje. Ik heb net een hand in de convertor gedaan en die komt er dan prima uit met ook de plaatjes van de suit enzo achter de kaart. Hoe kan ik die kopieren naar bijv mijn blog want daar krijg ik hem dan zonder de suit te zien..ik kan wel een linkje maken naar de hand maar ik wou het gewoon ff weten want heb het bij anderen wel gezien vandaar
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Ik zie in je blog een hand met suits, dus het is gelukt? ;)

Edit: alleen wat veel enters? :P