Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

A8s vs vis

• Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Tegen een 40/0/0/0 vis, agg fac van 2,8.

$0.10/$0.25 No Limit Holdem
      PokerStars
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG gustovan ($18.72)
      UTG+1 Kaban Doni ($10)
      CO 8KingKong ($33.78)
      BTN Sory_Raj ($23.59)
      SB simon1900111 ($28.67)
      BB Hero ($30.24)

Pre-Flop: ($0.35, 6 players) Hero is BB A:diamond: 8:diamond:
      3 folds, Sory_Raj calls $0.25, 1 fold, Hero raises to $1.10, Sory_Raj calls $0.85

Flop: 9:spade: 2:diamond: 6:heart: ($2.30, 2 players)
      Hero bets $1.35, Sory_Raj raises to $2.70, Hero calls $1.35

Turn: 7:spade: ($7.70, 2 players)
      Hero checks, Sory_Raj bets $2.25, Hero calls $2.25

River: 5:diamond: ($12.20, 2 players)
      Hero checks, Sory_Raj bets $3, Hero goes all-in $24.19
  • 6 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Bronze
      uhh ja, ik zou waarschijnlijk al op de flop folden omdat backdoors chasen vs fish lelijk is imo..

Maar op de river zou ik wel wat kleiner raisen omdat hij nu ook wel pairs weggooit en als je het wat kleiner maakt callt ie daar ook wel mee.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      A high is daar nog vaak genoeg goed en op de river had hij ~$16 behind.
    • Varune
      Varune
      Bronze
      mag wel zo wezen misschien, maar je zit oop en tegen fish, die raisen niet zomaar imo.
      Op de turn krijg je dan nog wat outs erbij en die fish weet dan niet wat een goede betsizing is..

Wat had je bijvoorbeeld op een turn gedaan waarbij je geen outs erbij kreeg?
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Ik ga akkoord met Varune.

Wat is je plan voor de rest van de hand als je de flop called? dus zoals varune al zei nu pick je extra outs op maar wat was je plan op een brick turn?

Denk dat ik liever flop 3bet dan call OOP als je met de hand wil verdergaan maar zou liefst van al gewoon folden;
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Het is een soort tik van sommige vissen om flops te minraisen met air, ik heb hier een A als out een backdoor flush- en straightdraw, ik hoef maar $1,35 bij te leggen in een $6,35 pot. Call lijkt me dus vrij std, als ik geen extra outs of A op de turn oppak check/fold ik gewoon. :D
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Varune
      uhh ja, ik zou waarschijnlijk al op de flop folden omdat backdoors chasen vs fish lelijk is imo..

Maar op de river zou ik wel wat kleiner raisen omdat hij nu ook wel pairs weggooit en als je het wat kleiner maakt callt ie daar ook wel mee.
      ², en ja er zitten niet veel 8en in je range maar I doubt that the fish realises that