Nl 10 - Ak

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      4bet ik hier op de flop? ik vraag me af of ik hier veel fold equity heb, aangezien villian hier een minraise maakt, wat imo wel sterk overkomt (ondanks zijn whale stats). villian zit ongeveer net zo diep als ik, en om hier nou op de flop te flippen?

ik krijg imo wel goede odds op de turn, dus ik besluit te callen. river is uiteraard een fold..

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10,89
      MP3:
      $11,06

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with A:heart: , K:diamond:
      3 folds, Hero raises to $0,40, MP3 calls $0,40, 4 folds.

Flop: ($0,95) Q:heart: , T:heart: , 2:heart: (2 players)
      Hero bets $0,6, MP3 raises to $1,20, Hero calls $0,60.

Turn: ($3,35) 9:club: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $0,99, Hero calls $0,99.

River: ($5,33) 7:spade: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $1,47, Hero folds, MP3 gets uncalled bet back.

Final Pot: $5,33
  • 2 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Op het eerste zicht lijkt het mij goed gespeeld om de redenen die je zelf aangeeft. Om het echt zeker te weten, zou je meer stats over de flop aggressie van villain moeten hebben (raise CB% of gewoon aggr freq op flop bv). Bij dit soort spelers kijk ik graag naar aggr freq naast de AF omdat je zo weet of de AF hoog is omdat hij dikwijls fold/raise speelt maar dus eigenlijk ook gewoon veel fold of omdat hij zo aggressief is...
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ben het wel met je line eens. Je kan hier inderdaad op de flop broke gaan maar je hebt weinig of geen FE tegen deze fish. Je hebt wel zat outs, maar je krijgt er een mooie prijs voor...dus ik call hier ook.

Turn idem dito en de river wordt dan automatisch een fold he :)