Nl 10 - A10

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      zijn check-raise op de flop duidt imo vaak wel op een made hand als 2 pair of misschien wel een setje. ik heb echter wel nog outs naar de nut flush.. is de fold hier fine? callen lijkt me niet echt een optie, omdat ik dan op de river sowieso weer een bet krijg..

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $7,52
      Hero:
      $11,14

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with A:heart: , T:heart:
      2 folds, Hero raises to $0,40, 2 folds, SB calls $0,35, BB folds.

Flop: ($0,90) A:diamond: , 7:club: , 3:heart: (2 players)
      SB checks, Hero bets $0,6, SB calls $0,60.

Turn: ($2,10) 6:heart: (2 players)
      SB checks, Hero bets $1,2, SB raises to $3,50, Hero folds, SB gets uncalled bet back.

Final Pot: $4,50
  • 3 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Ik zou hier de turn eigenlijk behind hebben gecheckt. Je raise pf geeft aan dat je iets hebt, de CB flop is standaard. Maar als je de turn C bet zie ik niet goed waar je value uit wilt halen. Imo wordt er zelden 3x gecalled met een A high board zonder dat villain een A heeft. AJ+ heeft je beat, net als A7, A3 en A6. Villain ziet er fishy uit, maar de sample is heel klein dus eigenlijk kan je daar nog niet echt op voortgaan.

Dus: ik check de turn behind en bet als hij de river checkt, call als hij river donkt (of raise als je FD aankomt uiteraard).
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ja vind een check daar eigenlijk ook wel goed. Tenzij je op een deftig sample weet dat hij erg vaak naar de sd ofzo gaat dan is een bet wel goed.

Je mag ervan uitgaan dat je zijn stack altijd wint als je je flush hit volgens mij. Dus je moet eigenlijk 2.3 callen om ongeveer 9 te winnen. Je hebt 19% kans te hitten maar dat haal je niet zelfs niet met implieds.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Ja vind een check daar eigenlijk ook wel goed. Tenzij je op een deftig sample weet dat hij erg vaak naar de sd ofzo gaat dan is een bet wel goed.

Je mag ervan uitgaan dat je zijn stack altijd wint als je je flush hit volgens mij. Dus je moet eigenlijk 2.3 callen om ongeveer 9 te winnen. Je hebt 19% kans te hitten maar dat haal je niet zelfs niet met implieds.
      Met deze hand zal je idd niet vaak voor 3 straten value kunnen gaan, dus dan kies ik er hier ook voor om die value op de river te halen. Dus ik ga akkoord met bovenstaande :)