1K freeroll@ the bubble met 10-10

• Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      We zijn aangekomen aan de bubble van het toernooi, er zijn nog 58 personen aanwezig en top 45 word uitbetaald.

Ik zit in op MP (als TTRurbanpoi) en krijg 10/10 met nog 13BB over. In deze situatie weet ik niet goed wat de beste move is. Als ik erover nadenk kan ik volgende punten aanhalen:

:spade: In mijn ogen heb ik geen stack om een raise van 2.5BB te maken, op een reraise ben ik dan gedwongen om te folden.

:spade: Mijn doel is de blinds oppikken en met deze all-in hoop ik dat mijn tegenstanders folden. Aangezien er op de bubble wat tighter gespeeld word, wou ik dit uitbuiten.

Mijn excuses dat de hand niet geconverteerd is maar daar ben ik dusverre nog niet in geslaagd :tongue: .

Blinds: 400/800

Seat 2: AndrGLHJ ($117.00 in chips) DEALER
      Seat 3: dynamo777 ($20,457.00 in chips) SB
      Seat 4: ABC55ABC ($9,331.00 in chips) BB
      Seat 5: Z1b1g1d ($8,004.00 in chips) UTG
      Seat 6: PkrProShark ($25,755.50 in chips) UTG+1
      Seat 8: TTRurbanpoi ($10,935.00 in chips) MP
      Seat 9: JOYSTER ($21,335.38 in chips) MP+1
      Seat 10: Dare1991 ($7,301.00 in chips) CO

*** HOLE CARDS ***
      Dealt to TTRurbanpoi [H10 C10]
      Z1b1g1d: Fold
      PkrProShark: Fold
      TTRurbanpoi: Raise (NF) $10,835.00
      JOYSTER: Raise (NF) $21,235.38
      Dare1991: Fold
      AndrGLHJ: Fold
      dynamo777: Fold
      ABC55ABC: Fold

*** FLOP *** [DA D4 D8]
      *** TURN *** [H6]
      *** RIVER *** [SJ]

TTRurbanpoi: Mucks [H10 C10]
      JOYSTER: Shows [SA HA]
      JOYSTER: wins $34,070.38
  • 4 antwoorden
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Hey Urbanpoi, leuk om te zien dat je een handje gepost heb!

Hier heb je zoals je zelf al zegt 13 BB en is TT zeker een mooie hand om mee te shoven.
      Wat soms ook een optie kan zijn is raisen naar 2BB als er bijvoorbeeld veel regulars in de late posities/blinds zitten. Vaak kun je zo uitlokken dat ze je met een hoop minder handen gaan reshoven en krijg je mogelijk meer value uit je hand.

Maar dit is ook goed!
    • Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      ok, thx voor de reply
      ik was aan het twijfelen of dit wel een goede play was aangezien ik al een paar keer op deze manier gebust ben
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Als je twijfelt bij een hand -> posten!

Ga zo door!
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TurboHenk
      Hey Urbanpoi, leuk om te zien dat je een handje gepost heb!

Hier heb je zoals je zelf al zegt 13 BB en is TT zeker een mooie hand om mee te shoven.
      Wat soms ook een optie kan zijn is raisen naar 2BB als er bijvoorbeeld veel regulars in de late posities/blinds zitten. Vaak kun je zo uitlokken dat ze je met een hoop minder handen gaan reshoven en krijg je mogelijk meer value uit je hand.

Maar dit is ook goed!
      Ik ben hier mee akkoord.
      Nog even duidelijk zeggen dat je met deze stacksize dus ook niet meer TT gaat folden als er geen actie voor je was. Dus ook als je gewoon raist kan je echt niet wegleggen na een shove omdat je al wat hebt geinvesteerd en je gewoon een sterke hand hebt.